اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا شهریور ماه سال‌جاری

یک‌هزار و 246 واحد مسکن مهر در شوشتر تحویل متقاضیان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل اتحادیه مسکن مهر شوشتر گفت: تا پایان شهریورماه سال‌جاری بیش از یک‌هزار و 246 واحد مسکونی در مسکن مهر شوشتر به متقاضیان تحویل می‌شود.

یک‌هزار و 246  واحد مسکن مهر در شوشتر تحویل متقاضیان می‌شود

محمود شیرالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: همه تلاش‌ها برای آماده‌سازی واحدهای مسکونی در مسکن مهر شوشتر انجام شده است و به این دلیل از همه توان برای این مهم استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر از نظر تعداد واحدهای ساخته شده در مسکن مهر در استان پس از کلان شهر اهواز رتبه نخست را دارد، افزود: شهرستان شوشتر در مسکن مهر متقاضیان زیادی داشته است و به این دلیل بیش از 4 هزار واحد مسکونی در سایت مسکن مهر شوشتر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر از پروژه‌های بسیار مهم دولت نهم و دهم است، تأکید کرد: مسکن مهر از پروژه‌هایی است که توجه زیادی از طرف دولت به آن می‌شود و باید کوشید تا از تسهیلات در نظر گرفته شده برای این پروژه ملی بیشترین استفاده را کرد.

شیرالی با اشاره به اینکه بررسی واحدهای مسکونی بلوک به بلوک در دستور کار قرار گرفته است، افزود: بررسی واحدهای مسکونی و رفع مشکلات آنها در دستور کار اتحادیه و تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر قرار گرفته است و در این باره تلاش داریم تا تعداد تعهد شده برای بهره برداری در شهریور ماه سال‌جاری را در زمان مقرر آماده تحویل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شوشتر از نظر ساخت و نظارت بر کیفیت ساخت در استان مقام نخست را در اختیار دارد و این تنها به دلیل نظارت جدی اتحادیه مسکن مهر شوشتر است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول