اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

480 نفرساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفیت انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی همدان گفت: امسال 480 نفرساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفیت زیر پوشش استاندارد همدان انجام شد.

480 نفرساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفیت انجام شد

فرهاد تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی طی سال‌های گذشته اظهار داشت: اداره کل استاندارد همدان در سال جاری نیز اقدام به برگزاری دوره و سمینار آموزشی برای مدیران کنترل کیفیت استان کرده است.

وی گفت: این دوره آموزشی برای آن دسته از مدیران که در واحدهای تولیدی و خدماتی وظیفه نظارت بر رعایت استانداردهای ملی ایران را در خطوط تولید به عهده دارند، برگزار شده است که تاکنون نیز اثرات و پیامدهای بسیار خوبی را با خود به همراه داشته است.

مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان افزود: این دوره‌ها شامل مدیریت انرژی ISO50001 و IMS برای مدیران بوده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا 480 نفرساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفیت زیر پوشش استاندارد همدان انجام شده است که نسبت به صدور و اعطای گواهینامه‌های مربوطه برای شرکت‌کنندگان اقدام شده است.

تیموری افزود: بر اساس آئین‌نامه اجرایی تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت استان، حضور مدیران مذکور در این دوره‌ها الزامی است و در روند تمدید صلاحیت آنها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: به طور قطع برگزاری این برنامه‌ها در ارتقای سطح کیفی کالاها و بهبود وضعیت موجود نقش بسزایی دارد و زمینه را برای ارتقای محصولات و برخورداری از کالاهای استاندارد در جامعه فراهم می‌کند که این مهم اثرات بسیاری را با خود به همراه دارد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول