اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری قم:

99 درصد قمی‌ها یارانه دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری قم گفت: 99.6 درصد شهروندان ایرانی در قم یارانه دریافت می‌کنند.

99 درصد قمی‌ها یارانه دریافت می‌کنند

جواد شاکر آرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به زمان واریز شدن مبلغ 28 هزار تومان یارانه به حساب شهروندان اشاره و بیان کرد: این مبلغ با آغاز مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها به حساب خانواده‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

وی با بیان اینکه صرف نظر از دریافت یارانه‌ها برای تمام خانواده‌ها امکان‌پذیر است گفت: خانواده‌هایی که یارانه دولتی نمی‌خواهند دریافت کنند می‌توانند با مراجعه به سایت www.refahi.ir انصراف خود را اعلام کنند.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری قم بیان کرد: یارانه اردیبهشت ماه خانوارها به حساب آنان واریز شده و از صبح روز گذشته قابل برداشت است.

وی با بیان اینکه یارانه فقط به اتباع خارجی تعلق نمی‌گیرد تصریح کرد: بیش از یک میلیون نفر جمعیت استان قم یارانه دریافت می‌کنند.

شاکرآرانی اضافه کرد: خانواده‌هایی که به دلایلی خواستار تغییر سرپرست خانوار برای دریافت یارانه هستند، می‌توانند به صورت توافقی به مرکز پلیس 110 در سطح شهر مراجعه و نسبت به معرفی سرپرست جدید خانوار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تغییر سرپرست تنها مخصوص خانواده‌‌های بد سرپرست نیست گفت: دختران و پسران جوان که ازدواج کرده‌اند می‌توانند به همین مرکز مراجعه و برای خود خانواده جدیدی تشکیل دهند و یارانه خود را به صورت مستقل دریافت کنند.

مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری قم ادامه داد: خانواده‌هایی که دچار مشکلات خاصی مانند طلاق و یا اعتیاد سرپرست شده‌اند و در امر جداسازی سرپرست به توافق نمی‌رسند می‌توانند در 25 هر ماه از سال به کمیسیون ماده 10 در فرمانداری مراجعه کنند تا بر اساس مستندات ارائه شده این جداسازی برای آنان اعمال شود.

وی با بیان اینکه از بدو توزیع یارانه‌ها در مرحله نخست تاکنون هیچ مشکلی برای شهروندان به وجود نیامده است خاطر نشان کرد: مردم به صورت شفاف از زمان و مبلغ یارانه‌ها در هر ماه آگاهی دارند به همین دلیل مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول