اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاشان:

بحث تکمیل هدفمندی یارانه‌ها با جنگ رسانه‌ای حل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کاشان گفت: مسئله زمان اجرای فاز دوم و تکمیلی هدفمندی یارانه‌ها با جنگ‌ رسانه‌ای حل نمی‌شود.

بحث تکمیل هدفمندی یارانه‌ها با جنگ رسانه‌ای حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در مدت اخیر شاهد بروز تنش‌هایی در رسانه‌ها میان مسئولان دولت و مجلس بودیم که نباید اینگونه در رسانه‌ها منتشر می‌شد.

وی با بیان اینکه مردم وفاداریشان را به نظام، ولایت و مسئولان نشان دادند و همواره به ندای مقام معظم رهبری و مسئولان برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات لبیک گفتند تأکید کرد: نباید دود این اختلافات کوچک به چشم مردم رود و از آن سو زمینه را برای سوءاستفاده فرصت‌طلبان مهیا کند.

امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: اگر برخی مسئولان قصد مچ‌گیری و یا گفت‌وگوهایی تنش‌زا دارند باید آن را در میان خود حل و فصل کنند نه آنکه آن را در رسانه‌ها مطرح کرده و یا در بین مردم ابراز کنند.

اسماعیلی در ادامه به مسئله گرانی‌ها نیز اشاره و خاطر نشان کرد: با وجود آنکه این مسئله یک معضل جهانی است، اما گویا بعضی از مسئولان نیز در این میان غفلت کرده‌اند. 

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم در مورد گرانی‌های کنونی فرافکنی کنیم بیان داشت: به هیچ وجه این مسئله که قیمت‌ها باری به هر جهت بوده و بهای کالاها در جاه‌های مختلف با هم متفاوت باشد پذیرفتنی نیست.

خطیب نماز جمعه کاشان با اذعان به اینکه مسئولان در برابر مشکلاتی بزرگ‌تر سربلند بیرون آمده‌اند عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان این بار نیز با اتخاذ راهکارها و تصمیماتی درست گرانی به وجود آمده را نیز مدیریت و برطرف کنند چراکه کسانی هستند که به سختی زندگی را می‌گذرانند و نباید بیش از این متحمل مشکلات و هزینه‌ها شوند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله کم‌آبی شهرستان کاشان ابراز داشت: با وجود نزول برکات آسمانی قابل توجه در این مدت اخیر، اما هنوز با استانداردهای بارندگی فاصله داریم و با توجه به افزایش جمعیت باید با یک مدیریت صحیح در زمینه مصرف آب در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خانگی از هدر رفت آب جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل گلاب‌گیری در شهرستان نسبت به بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در این زمان هشدار داد و فعالیت جدی ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در این خصوص خواستار شد.

اسماعیلی همچنین مناسبت‌هایی چون سالگرد بسیج سازندگی، هفته معلم، کار و کارگر و روز هلال احمر را نیز گرامی داشت.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول