اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه:

مراجعه نکردن به سامانه رفاهی به معنی انصراف از دریافت یارانه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: افرادی که پیامک انصراف از یارانه را دریافت کرده‌اند حتماً به سامانه رفاهی مراجعه کنند.

مراجعه نکردن به سامانه رفاهی به معنی انصراف از دریافت یارانه است

جهانبخش کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: برای برخی از افراد پیامکی مبنی بر انصراف از دریافت یارانه‌ها ارسال شده است که مهلت مراجعه به سامانه رفاهی برای دریافت‌کنندگان پیامک انصراف تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان کرمانشاه افزود: دریافت‌کنندگان پیامک به سایت رفاهی www.refahi.ir مراجعه کنند و با استفاده از کلید انصراف یا عدم انصراف گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی خاطر نشان کرد: کرمانشاهیانی که پیامک مبنی بر انصراف از دریافت یارانه به آنها ارسال شده، چه متقاضی دریافت یارانه باشند و چه نباشند، باید حتماً به سامانه رفاهی مراجعه کنند و در صورتی که مراجعه نکنند به معنی انصراف آنها از دریافت یارانه است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه درخصوص چگونگی ارسال این پیامک‌ها خاطر‌ نشان کرد: این پیامک‌ها براساس اطلاعاتی است که مردم در فرم اولیه پر کرده‌اند و کسانی که پیامکی دریافت نکرده‌اند نیازی نیست که به سامانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول