اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ایجاد امنیت شغلی صورت می گیرد

استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان قم

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: با هدف ایجاد امنیت شغلی استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان قم صورت می‌گیرد. ‏

استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، مهدی متقیان اظهار داشت: با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری و مجوزهای صادره از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، با هدف ایجاد امنیت شغلی، استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان قم صورت می‌گیرد. ‏

وی تصریح کرد: آزمون استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان قم پایان خردادماه یا اوایل تیرماه به صورت متمرکز توسط استانداری قم برگزار می شود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم ادامه داد: از آنجا که اکثر کارمندان شهرداری‌ها دارای قراردادهای موقت هستند، می‌توانند با تمهیداتی که اندیشیده شده و امتیازات ویژه‌ای که در نظر گرفته شده است، در این آزمون شرکت کنند و وضعیت استخدامی خود را به پیمانی ارتقاء دهند.

متقیان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری قم از سال 88 تا کنون مقدمات این اقدام فراهم شده است و تاکنون شهرداری‌های کهک، قنوات، دستجرد و سلفچگان مدارک لازم را به کمیته استانی ارائه کرده و مجوزهای لازم برای جذب نیرو اخذ شده است.‏

وی گفت: با توجه به مجوزهای صادر شده این استخدام شامل کارمندان شهرداری قم هم می‌شود ولی به رغم پیگیری‌ها، مکاتبات و جلسات تا به امروز مسئولان شهرداری قم از این طرح استقبال نکرده‌اند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: این در حالی است که شهرداری قم با توجه به روند توسعه شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد، نیازمند نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: این گونه استخدام‌ها موجب امنیت شغلی برای پرسنل دستگاه‌ها شده و کارکنان با انگیزه بیشتری اقدام به خدمت و فعالیت خواهند کرد.

متقیان اضافه کرد: در عین حال کارکنان شهرداری‌ها نیز می‌توانند از این فرصت برای تبدیل وضعیت استخدامی خود از قراردادی به پیمانی استفاده کنند و شرایط و امتیازات ویژه‌ای برای پرسنل شاغل در شهرداری‌ها در این آزمون در نظر گرفته شده است به نحوی که به میزان هر سال خدمت امتیازی برای آنها لحاظ خواهد شد.

وی بیان داشت: مهلت این مجوز تا پایان سال جاری است و امیدواریم شهرداری‌هایی که تا کنون اقدامی انجام نداده‌اند، از فرصت باقیمانده برای شرکت در این طرح استفاده کنند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: با توجه به درخواست‌های رسیده به کمیته استانی، شهرداری جعفریه برای جذب 3 نفر، سلفچگان 5 نفر، دستجرد 4 نفر، قنوات 3 نفر و کهک 5 نفر درخواست مجوز کرده‌اند که مجوز برای استخدام 19 نفر در این شهرداری‌ها صادر شده است که به صورت پیمانی استخدام شوند. ‏

وی تاکید کرد: هیچ گونه محدودیتی برای شهرداری‌های استان برای درخواست مجوز استخدام بر اساس چارت مصوب وجود ندارد و آنان می‌توانند با ارائه درخواست نسبت به جذب نیرو اقدام کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول