اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر در جمع دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی:

سالانه 300 هزار تن انواع محصول در روانسر تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر در جمع دانش‌‌آموختگان رشته‌های کشاورزی گفت: سالانه 300 هزار تن انواع محصول در روانسر تولید می‌شود.

سالانه 300 هزار تن انواع محصول در روانسر تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از روانسر، جلال صفری امروز در جمع کارشناسان شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی این شهرستان گفت: سالانه بیش از 300 هزار تن انواع محصول در شهرستان روانسر تولید می‌‌شود که این میزان روانسر را به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی استان مطرح کرده است.

براساس گزارش فرمانداری وی افزود: از ابتدای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی در شهرستان روانسر تاکنون 44 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد و 512 میلیون ریال به تصویب کارگروه رسیده و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه تاکنون بیش از 6 هزار و 126 هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی این شهرستان برای طرح‌های توسعه کشاورزی شناسایی و استعدادیابی شده، تصریح کرد: ظرفیت عمده اقتصادی این شهرستان در بخش کشاورزی بوده؛ لذا در تلاش هستیم با کمک کشاورزان پیشرو و خبرگان کشاورزی منطقه در توسعه‌بخشی حوزه کشاورزی اقدامات جهشی انجام دهیم.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول