اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توانمندسازی صورت گرفت

اجرای 265 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد دنا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دنا گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد این شهرستان 265 طرح اشتغالی در دنا اجرایی شد.

اجرای 265 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد دنا

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است که در راستای اشتغال‌‌زایی خانواده‌های نیازمند سیاست خوبی را در زمینه خودکفایی آن‌ها به صورت اعطای وام در برنامه خود دارد.

وی در این خصوص تصریح کرد: پرداخت وام‌ها به منظور اجرای طرح‌های اشتغالی مختلف بوده و در این راستا وام‌هایی که پرداخت می‌شوند بدون کارمزد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دنا افزود: در گذشته کمیته امداد سیاست خود را بر مبنای حمایت از نیازمندان می‌دانست و با رویکرد جدید این نهاد باید افراد توانمند نیازمند که می‌توانند با اجرای شغل‌های مختلف خود را بی‌نیاز از حمایت کنند را با اعطای تسهیلات مختلف در امر توانمندسازی حمایت کرد.

وی یاد‌آور شد: در چند سال اخیر مددجویان زیادی با حمایت‌های خودکفایی طرح‌های مختلف را اجرا و از پوشش مددجویی کمیته امداد نیز خارج شدند.

امینی در خصوص اجرای این مهم در سال گذشته افزود: در سال گذشته تعداد 265 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد حمایت شده و نسبت به سال 89 بیش از 158 درصد رشد در این زمینه داشته‌ایم.

وی گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 268 میلیون ریال و با حمایت افرادی که طرح‌های بهتر و نیازمندی بیشتر داشته‌اند اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دنا ابراز داشت: امیدواریم که در سال 91 نیز با حمایت بیشتر از مددجویان در زمینه خودکفایی و توانمندسازی درصد بیشتری را حمایت کرده و گام مؤثری در تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی برداشته شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول