اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن مازندران خبر داد

تامین و توزیع 20 هزار تن علوفه دام و طیور در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تامین و توزیع بیش از 20 هزار تن علوفه دام و طیور در این استان خبر داد.

تامین و توزیع 20 هزار تن علوفه دام و طیور در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور از تامین و توزیع بیش از 20 هزار تن علوفه دام و طیور در این استان خبر داد.

وی افزود: در راستای تامین کالاهای اساسی و به منظور کاهش هزینه‌های تمام شده تولید شیر و گوشت مرغ، وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق شرکت پشتیبانی امور دام کشور و بخش‌های خصوصی اقدام به تامین و توزیع گسترده علوفه برای نیاز دام و طیور از طریق بنادر جنوبی کرده و در حال تخلیه و ارسال به سراسر کشور است.

هاشم‌پور تصریح کرد: در این راستا در مرحله نخست بیش از 20 هزار تن انواع علوفه شامل کنجاله سویا، ذرت و جو برای دامداران و مرغداران استان اختصاص یافته که مقرر شد از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان با همکاری اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی دامداران و مرغداران در سطح استان جذب و توزیع شود که در حال حاضر کنجانه سویا از طریق شرکت‌های تعاونی مرغداران در حال توزیع هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با تامین و توزیع این مقدار، قیمت آن در بازار آزاد به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش و در نهایت باعث کاهش هزینه تولید و گوشت مرغ شود.

این مسئول اذعان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در تلاش است تا سهمیه‌های بیشتری برای مازندران اختصاص و جذب شود.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول