اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع ورزش قهرمانی مازندران:

21 اردیبهشت مدال‌آوران جهانی و آسیایی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع ورزش قهرمانی مازندران گفت: در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت از ورزشکاران مدال‌آور جهانی و آسیایی استان در ساری تجلیل می‌شود.

21 اردیبهشت مدال‌آوران جهانی و آسیایی تجلیل می‌شوند

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این مراسم از ورزشکارانی که در مسابقات مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی موفق به کسب مدال شدند با حضور مسئولان ورزش کشور و استان با اهدای هدایایی تجلیل می‌شود.

وی همچنین از تجلیل ورزشکاران مازندرانی که موفق به کسب سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن شدند، خبر داد و ابراز داشت: در این همایش از 10 ورزشکار مازندرانی که مجوز بازی‌های المپیک 2012 لندن را بدست آوردند در کنار دیگر قهرمانان مدال‌آور استان تقدیر می‌شود.

معاون توسعه منابع ورزش قهرمانی مازندران گفت: تاکنون 50 ورزشکار ایرانی موفق به کسب سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن شدند که از این تعداد 10 ملی‌پوش از مازندران هستند.

خلردی عنوان کرد: کسب سهمیه 10 ورزشکار مازندرانی از بین 50 مجوز کسب شده ورزشکاران المپیکی آن هم در بین 31 استان کشور، روند رو به رشد ورزش مازندران و اهمیت دادن مسئولان ورزش استان به ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی مازندران است.

وی تصریح کرد: حدود 70 روز دیگر تا زمان بازی‌های المپیک 2012 لندن فرصت باقی است و هنوز تعدادی از ورزشکاران مازندرانی در رشته‌های قایقرانی، والیبال و دوومیدانی شانس سهمیه را دارند.

خلردی ادامه داد: هم‌اکنون ورزشکاران مازندرانی در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو، وزنه‌برداری، بوکس، پینگ پنگ و شمشیربازی سهمیه المپیک کسب کردند، متذکر شد: در حال حاضر ورزش مازندران از تک بعدی خارج شده و ورزشکاران دیگر رشته‌ها هم در کسب مدال موفق عمل می‌کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی مازندران اضافه کرد: در کنار تجلیل از برترین‌های ورزش استان همچنین از هیئت‌ها و باشگاه‌های برتر استان نیز با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

این مسئول از انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش مازندران در سال 90 خبر داد و خاطرنشان کرد: ششمین همایش تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور مازندرانی روز پنجشنبه 21 اردیبهشت از ساعت 15 با حضور خانواده ورزشکاران در سالن همایش دانشگاه پیامبر اعظم (ص) ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول