اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی کرمان خبر داد

الزامی شدن کارت سلامت ورزشکاران

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت پزشکی ورزشی استان کرمان گفت: یکی از مصوبات مجمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی الزامی شدن کارت سلامت برای ورزشکاران بود و بر اساس این مصوبه همه ورزشکاران باید با دریافت کارت سلامت در میادین ورزشی حضور یابند.

الزامی شدن کارت سلامت ورزشکاران

حسین جمالی‌زاده امروز در حاشیه برگزاری نشست هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی این هیئت در اردیبهشت ماه با حضور دبیر و مسئول کمیته توانبخشی فدراسیون اظهار داشت: غلامرضا و امین نوروزی به نمایندگی از فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان در این نشست شرکت کردند.

وی یکی از اهداف برگزاری مجمع سالانه را رسیدگی به فعالیت‌ها و برنامه‌های هیئت در سال گذشته عنوان کرد و افزود: بحث و بررسی پیرامون برنامه‌های سال جاری هیئت نیز از دیگر اهداف این مجمع بود.

جمالی‌زاده به بازدید امین نوروزی مدیر کمیته توانبخشی فدراسیون از مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: وی در این بازدید علاوه بر تأکید بر اهمیت نقش درمان در بهبود و سلامت یک ورزشکار وعده داد تا در تکمیل برخی تجهیزات مرکز فیزیوتراپی به هیئت کرمان کمک کند.

وی یکی از مصوبات مجمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی را الزامی شدن کارت سلامت برای ورزشکاران عنوان کرد و ابراز داشت: بر اساس این مصوبه همه ورزشکاران باید با انجام معاینات پزشکی و دریافت کارت سلامت در میادین مختلف ورزشی حضور یابند و در واقع این کارت مجوز ورود به مسابقات است در صورتی که سلامت  یک ورزشکار در معاینات پزشکی تأیید نشود، کارت سلامت تا بهبودی کامل به وی اعطا نمی‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان با تأیید خبر برگزاری دو همایش کشوری به میزبانی هیئت پزشکی ورزشی در شهر کرمان گفت: فدراسیون باید زمان قطعی برگزاری این همایش‌ها را به هیئت کرمان اعلام کند.

وی گفت: در صورت مشخص شدن زمان قطعی، کرمان میزبانی همایش کمیته‌هایی از جمله اسناد پزشکی، آمار و ارقام و بازرس‌های ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول