اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه کننده همایش بزرگ بازاریابی در گلستان خبر داد

فروش 25 درصد ظرفیت سالن‎های همایش بزرگ بازاریابی

خبرگزاری فارس: تهیه‎کننده همایش بزرگ بازاریابی در گلستان گفت: با وجودی که هنوز تبلیغاتی برای برگزاری همایش مدیریت کسب‎و‎کار رقابت در اقتصاد فعلی ایران نشده است تا کنون 25 درصد ظرفیت سالن‎ها به فروش رفته است.

فروش 25 درصد ظرفیت سالن‎های همایش بزرگ بازاریابی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا حسن‎زاده عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار داشت: ظرفیت سالن‎ها برای حضور 480 نفر پیش‎بینی شده است.

وی در خصوص استقبال مردم از این همایش بیان داشت: فروش بلیط به صورت تلفنی 10 روز است که آغاز شده با توجه به اینکه هنوز در سطح شهر حتی پوستری نصب نشده است.

تهیه‎کننده همایش بزرگ بازاریابی در گلستان ابراز داشت: ورود همایش‎های گلستان به عنوان برند آموزشی، مورد استقبال خوبی قرار گرفته است که این توجه، سبب انرژی مثبت در عوامل می‎شود.

حسن‎زاده متذکر شد: هزینه بلیط‎هایی که مخاطبان این همایش پرداخت می‎کنند در مقایسه با برگزاری چنین همایشی با همین کیفیت در استان تهران کمتر از 250 هزار تومان نیست، لذا فرصت خوبی است تا علاقمندان با حضور در این همایش موجبات رشد و توسعه استان را فراهم کنند.

وی در خصوص برآورد مالی این همایش اذعان کرد: این همایش چیزی حدود 25 میلیون تومان هزینه دربردارد و تاکنون هیچ اسپانسری برای این همایش وجود نداشته است.

تهیه‎کننده همایش بزرگ بازاریابی در گلستان تصریح کرد: اسپانسرهای مالی می‎تواند حضور ما را در عرصه استحکام بخشد، رایزنی‎هایی در این خصوص انجام شده و برآورد ما این است که چیزی حدود 10 میلیون اسپانسر جذب کنیم چرا که برای دوام نیازمند تزریق مالی هستیم.

حسن‎زاده به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و بیان داشت: این همایش علاوه بر کمک به مدیریت مناسب در شرایط اقتصادی می‎تواند حس رقابت را در بازرگانان فراهم کند تا در حوزه اقتصادی به خوبی ظاهر شوند و این همایش دقیقا بر اساس نیازسنجی‎های جامعه پیش‎بینی شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول