اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رویکرد پیشگیری از مواد مخدر صورت گرفت

برپایی نمایشگاه فرهنگ پویایی و سلامت در دانشگاه جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جیرفت گفت: کارگاه آموزشی و نمایشگاه «مهارت‌های زندگی» با هدف اجرای طرح «فرهنگ پویایی و سلامت» با رویکرد پیشگیری از مواد مخدر در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

برپایی نمایشگاه فرهنگ پویایی و سلامت در دانشگاه جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ناصر برومند بعد از ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: این کارگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جیرفت برگزار شده است.

وی افزود: این کارگاه در راستای اجرای طرح فرهنگ پویایی و سلامت با رویکرد پیشگیری و سوء استفاده از مواد مخدر برگزار شده است.

برومند تصریح کرد: این کارگاه به مدت 10 روز در سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه جیرفت برای 350 نفر از دانشجویان سال اول برپا شده است.

وی ابراز داشت: کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی» با هدف افزایش مهارت‌های زندگی در دانشجویان و شناخت آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

برومند استادان این کارگاه را از بخش روان‌شناسی دانشگاه باهنر دانست و بیان داشت: این استادان خطرات روانی مصرف مواد مخدر و تأثیر آنها بر زندگی انسان را برای دانشجویان تشریح کرده‌اند.

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: در پایان به شرکت‌‌کنندگان در این کارگاه گواهی آموزشی اعطا می‌شود.

برومند عنوان کرد: در حاشیه کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی»، نمایشگاهی با همین مضمون به مدت چهار روز برپا شده است.

وی اذعان داشت: تاکنون حدود 200 نفر از دانشجویان دانشگاه از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و برای آنها توضیحات کاملی در زمینه شناخت انواع مواد مخدر ارائه شده است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول