اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه گل و گیاه مشهد صورت گرفت

افزایش فضای نمایشگاهی و تنوع گونه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت بر امور پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: فضای نمایشگاهی سال جاری حدود 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و تنوع گونه‌ای آن نیز ارتقاء یافته است.

افزایش فضای نمایشگاهی و تنوع گونه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت خدمات شهری، مهدی یعقوبی اظهار داشت: شهرداری مشهد، به موازات برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که برای توسعه و حفظ فضاهای سبز شهر داشته، همواره ارائه آموزش‌های شهروندی و فرهنگ‌سازی در راستای آشنایی بیش‌تر مردم با نقش و اهمیت فضاهای سبز در زندگی ماشینی امروز را مورد توجه و تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: مدیران شهری بر این باورند که مشارکت دادن مردم در نگه‌داری این فضاها، می‌تواند در کاهش هزینه‌های نگه‌داری و پایداری فضای سبز نیز بسیار موثر باشد.

یعقوبی هم‌چنین یادآور شد: از جمله فعالیت‌های موثری که در این راستا انجام می‌پذیرد، برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های گل و گیاه است که به صورت چشم‌گیری مورد استقبال شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سیاست‌های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: از سال گذشته علاوه بر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، برپایی جشنواره‌های گل به صورت فصلی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: هم‌چنین علاوه بر بهار در فصول تابستان، پاییز و حتی اواخر زمستان هم جشنواره گل برگزار شد که علاقه‌مندان زیادی داشت.

یعقوبی تصریح کرد: در سال جاری نیز نظر به اثرات مثبت این نمایشگاه و جشنواره‌های گل در مانوس کردن شهروندان با گل و گیاه، این فعالیت در فصول مختلف و با کیفیت و کمیت بالاتری از سال گذشته تداوم داشت.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول