اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

رفع مشکل اشتغال در گرو یادگیری و یاددهی خلاقانه است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر نقش یادگیری و یاد‌دهی خلاقانه در نظام آموزش و پرورش گفت: رفع مشکل اشتغال در گرو یادگیری و یاد‌دهی خلاقانه است.

رفع مشکل اشتغال در گرو یادگیری و یاددهی خلاقانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت ظهر امروز در همایش استانی تجلیل از معلمان نمونه اظهار داشت:‌ تحقق این برنامه سبب دست‌یابی کشور به توسعه پایدار و رفع مشکل بیکاری خواهد شد.

وی در ادامه نقش معلمان را در کشور برشمرد و گفت: معلمان بهترین خدمتگزار در نظام اسلامی هستند و قطعاً رشد و توسعه علمی کشور مرهون تلاش‌های سازنده و بی‌وقفه فرهنگیان در عرصه علمی است.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی رسالت معلمان را در تربیت دانش‌آموزان برای آینده نظام اسلامی برشمرد و اظهار داشت:‌ معلم در واقع احیاء‌کننده کرامات انسانی در جامعه است.

وی گفت: ملاک ارزیابی یک فرد در جامعه این است که شخص چقدر در انسان‌سازی و الگو دادن به جامعه اثربخش است و این اثرگذاری در جامعه آموزش و پرورش ساری و جاری است.

شفقت با بیان اینکه پیشرفت کشور در حوزه‌های علمی باید در زمینه‌های معرفت و خداشناسی نیز رشد یابد، تصریح کرد:‌ معلمان در این زمینه نقش اساسی و ویژه‌ای را دارند.

وی اثرگذاری معلمان در دانش آموزان به عنوان الگوی رفتاری و تربیتی را مهم برشمرد و افزود: تلاش معلمان در سطوح مختلف بر کسی پوشیده نیست و هفته معلم فرصتی برای پاس‌داشت زحمات این قشر فرهیخته است.

شفقت اظهار داشت: با تلاش معلمان برای ارتقای سطح علمی جامعه امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف رشد یافته و توانمندی علمی باعث اقتدار نظام اسلامی در سطح دنیا شده است.

وی همچنین با اشاره به شخصیت آیت‌الله مطهری افزود: این شهید والامقام شخصیتی بی نظیر در قرن اخیر است که با بینش و دانش خود در ایجاد و پایه‌ریزی نظام نقش اساسی داشت.

وی اضافه کرد:شهید مطهری شخصیتی فقیه، حکیم، عارف پرهیزگار، بدعت ستیز و عالم به زمان بودند و در انقلاب اسلامی اثرگذار بودند.

به گزارش فارس، در این آیین از چهار معلم نمونه کشور و معلمان نمونه استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول