اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری بیش از 13 هزار مستمری بگیر تأمین اجتماعی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر افزون بر 13 هزار و 807 مستمری بگیر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی این استان هستند.

چهارمحال و بختیاری بیش از 13 هزار مستمری بگیر تأمین اجتماعی دارد

کاظم کاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 123 هزار و 829 نفر بیمه شده اصلی از خدمات تأمین اجتماعی این استان بهره‌مند هستند.

وی افزود: از این تعداد 49 هزار و 583 نفر زیرپوشش شعبه شهرکرد، 20 هزار و 267 نفر در بروجن، 7 هزار و 756 نفر در فارسان، 7 هزار و 737 نفر در فرخشهر، 10 هزار و 673 نفر در لردگان، 6 هزار و 452 نفر در اردل، 5 هزار و 899 نفر در سامان، 2 هزار و 992 نفر در هفشجان زیرپوشش خدمات بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

کاکی، تعداد مستمری بگیران زیرپوشش تأمین اجتماعی این استان را 13 هزار و 807 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 5 هزار و 772 نفر در شهرکرد، 2 هزار و 417 نفر در بروجن، 704 نفر در فارسان، یک هزار و 118 نفر در فرخشهر، یک هزار و 17 نفر در لردگان از خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به انواع مستمری پرداختی به مستمری بگیران این استان، گفت: از مجموع 13 هزار و 807 نفر مستمری بگیر این استان 7 هزار و 380 نفر مستمری بازنشستگی، یک هزار و 402 نفر مستمری از کار افتادگی و 5 هزار و 25 نفر نیز مستمری بازمانده دریافت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین تعهدات و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی، گفت: حمایت در برابر حوادث، پرداخت مستمری بازنشستگی، بازماندگان، از کارافتادگی، پرداخت مقرری بیمه بیکاری، پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی، غرامت دستمزد ایام بیماری، کمک هزینه کفن و دفن و ازدواج، غرامت قطعی و نقص عضو از مهم‌ترین تعهدات و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی به شمار می‌رود.

کاکی افزود: سازمان تأمین اجتماعی با اجرای تمهیدات و برنامه‌های نوین در حوزه‌های بیمه‌ای و درمان گام‌‌های موثری را در راستای خدمت به آحاد جامعه در راستای عدالت‌گستری ایجاد کرده و با توان مضاعف در پرتو حمایت‌های دولت خدمتگزار، تلاش همه جانبه‌ای در عرصه خدمات‌رسانی برابر اقشار جامعه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی گسترده‌ترین نهاد در عرصه نظام‌ بیمه‌های اجتماعی محسوب می‎شود، گفت: امیدواریم مشکلات و موانع پیش رو هرچه سریع‌تر از میان رفته و این مدیریت بتواند با انرژی هرچه بیشتر به خدمت به بیمه‌شدگان بپردازد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول