اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 20 درصدی تعهدات مالی تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تأمین اجتماعی استان در سال ‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

افزایش 20 درصدی تعهدات مالی تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری

کاظم کاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال‌ جاری تعهدات کوتاه‌مدت تأمین اجتماعی این استان 16 هزار و 875 میلیون ریال گزارش شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی از افزایش 18 درصدی پرداخت مستمری به از کارافتادگان و بازماندگان زیرپوشش تأمین اجتماعی این استان در سال‌ جاری خبر داد و گفت: در سال ‌جاری میزان پرداخت مستمری به از کارافتادگان زیرپوشش تأمین اجتماعی این استان 209 هزار و 121 میلیون ریال ثبت شده است که در مقایسه با پرداخت مستمری 177 هزار و 584 میلیون ریالی در سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است.

کاکی، میزان پرداخت مقرری بازنشستگی به بازنشستگان زیرپوشش را 280 هزار و 9 میلیون ریال در سال ‌جاری اعلام کرد و گفت: این میزان پرداخت مقرری بازنشستگی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد رشد داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در ادامه از رشد 27 درصدی پرداخت بیمه بیکاری به بیکاران این استان در سال‌ جاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 38 هزار و 253 میلیون ریال حق بیمه بیکاری به بیکاران این استان پرداخت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تأمین اجتماعی این استان در سال‌ جاری 544 هزار و 258 میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

کاکی، سطح خدمات تأمین اجتماعی را مطابق با آخرین متدهای روز عنوان کرد و گفت: تمام این دستاوردها و سربلندی و سرافراز امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی، تلاش برای بهره‌مندی تمام افراد جامعه از خدمات بیمه‌ای و تأمین اجتماعی را از جمله برنامه‌ها و مأموریت‌های این اداره‌کل عنوان و افزود: خارج کردن شیوه ارائه دفترچه بیمه تأمین اجتماعی از شکل سنتی با هدف تسهیل در ارائه خدمات در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول