اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر:

پرورش‌دهندگان میگو در فعالیت‌های بیمه‌ای خود تاخیر نکنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: تکثیرکنندگان و پرورش‌دهندگان باید نسبت به انجام امور بیمه‌ای فعالیت‌های خود اقدام جدی داشته و تاخیر نکنند.

پرورش‌دهندگان میگو در فعالیت‌های بیمه‌ای خود تاخیر نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مرتضی بحرانی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات تکثیرکنندگان و پرورش‌دهندگان میگو در ارتباط با عوامل مختلف مخاطره‌انگیز بر مراکز تکثیر و مزارع پرورش میگو و همچنین در مورد عوامل و روش‌های مختلف انتقال بیماری‌ها در نقاط مختلف دنیا اظهار داشت: با توجه به شعار سال‌ جاری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با دقت و جدیت بیشتری نسبت به امر پرداخته شود.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر در ادامه افزود: با توجه به اینکه بحث پرداخت خسارت‌ها از مجموعه دامپزشکی نخواهد بود و هیچگونه تعهدی نیز نسبت به این مسئله ندارد، به همین منظور تکثیرکنندگان و پرورش‌دهندگان باید نسبت به انجام امور بیمه‌ای فعالیت‌های خود اقدام جدی داشته باشند و با ایجاد تشکل‌های مرتبط و ارائه انتقادات و پیشنهادات به سیستم دولتی کمک کنند و اجازه رشد مشکلات را ندهند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر نیز در این نشست گفت: دولت در زمینه و حمایت از صنعت پرورش میگو کمک‌های خوبی را داشته و می‌توان به آینده این صنعت امیدوارتر بود.

اردشیر یاراحمدی افزود: دامپزشکی استان بوشهر در زمینه کنترل بیماری‌های میگو فعالیت چشمگیری داشته و انجام 6 هزار تست و آزمایشات مختلف ویروسی و باکتریایی به صورت رایگان در راستای ایجاد امنیت زیستی و حمایت از تولیدکنندگان گام بلندی در پیشرفت این صنعت داشته است و در این راه اتحادیه تکثیرکنندگان و پرورش‌دهندگان بیش از پیش فعال باشند.

خسرو آئین جمشید رئیس پژوهشکده میگو نیز در این نشست گفت: شرایط اکولوژیک و متعادل شدن شرایط آب و هوایی در منطقه و کاهش میزان دما و متعادل شدن شوری آب ریسک بیماری و شرایط اقلیمی را برای فعالیت ویروس‌ها بیشتر کرده و می‌طلبد که الزامات بهداشتی و اصول مدیریتی آن را بیشتر مدنظر قرار دهیم و با این کار به تولید و سرمایه‌گذاری کمک کنیم و با مدیریت بهداشتی اصولی و پیگیری مسائل بیمه‌ای ضریب اطمینان کار را بالا برده و روند پایداری را در صنعت میگو داشته باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول