اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون دیلم مطرح کرد:

ضعف مدیریت عامل رکود سایت پرورش میگو

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون دیلم گفت: ضعف مدیریت و عدم تخصص کافی موجب رکود سایت پرورش میگوی دیلم شده است.

ضعف مدیریت عامل رکود سایت پرورش میگو
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فاخر قنبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: تاکنون 34 تعاونی غیرفعال پرورش میگو در سایت بویرات دیلم وجود دارد که ضعف مدیریت و عدم تخصص کافی مدیران پروژه موجب رکود و کم رونقی این ضعف شده است.
وی تعهد و تخصص لازم را در این زمینه موجب پیشرفت و رونق دوباره سایت پرورش میگو شهرستان عنوان کرد.
رئیس اداره تعاون دیلم گزارش برنامه‌های هفته تعاون یکی از اهداف متعالی تعاون در کشور را ایجاد و تامین شرایط کار برای همه به‌منظور اشتغال کامل برشمرد و نحوه تشکیل یک تعاون را تشریح کرد.
قنبری افزود: تاکنون 225 تعاون با یک هزار و 774 نفر و دو هزار و 824 عضو در سطح شهرستان فعالیت دارند.
وی ادامه داد: از این تعداد 96 شرکت تعاونی خدماتی، 49 تعاونی، 32 تعاونی صنعتی، 33 تعاونی کشاورزی و 15 تعاونی حمل و نقل در حال فعالیت هستند.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج دیلم نیز در این جلسه با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواستار مشارکت و تعامل کلیه ادارات در برپایی باشکوه برنامه‌های این هفته شد.
محمود شهبازی با یادآوری رشادت‌های رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس اهم برنامه‌های این هفته را گردهمایی بزرگ بسیجیان در روز 31 شهریور در کنار ساحل، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، گرامیداشت و برپایی یادواره شهداء محل و دیدار روزانه از خانواده ایثارگران، نورافشانی آغاز هفته، همایش‌های بصیرت توسط حوزه‌های مقاومت، پخش فیلم دفاع مقدس، مراسم شب شعر و خاطره و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران عنوان کرد.
وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس همه ساله از 31 شهریور به‌مدت یک هفته به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول