اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی قمی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان:

تیمی قوی به رقابت‌های دانش‌آموزان آسیا اعزام می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مربی قمی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان گفت: با توجه به حضور بازیکنان مستعد آموزشگاه‌ها، تیمی قوی را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده خواهیم کرد.

تیمی قوی به رقابت‌های دانش‌آموزان آسیا اعزام می‌کنیم

جواد شهره‌غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: از سال 76 به عنوان مربی مینی بسکتبال یا نونهالان فعالیت خود را آغاز کرده‌ام و در تمام رده‌های سنی نیز سابقه کار در مربیگری بسکتبال را دارم و خوشحالم از اینکه افتخار همکاری با تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان کشورمان در راه حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی نصیب من شده است.

وی ادامه داد: از سال 1371 که بازی در رشته بسکتبال را آغاز کردم و به تیم ملی امید دعوت شدم، در بازی‌های مختلف کشوری اعم از لیگ و قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی نیز کار کرده‌ام و بعد از قهرمانی در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با تیم راه و ترابری و دو فصل حضور در لیگ برتر به عنوان مربی، تمام تجربه خودم را برای موفقیت تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان مورد استفاده قرار خواهم داد.

شهره غلامی خاطر نشان کرد: تاکنون چهار دوره به عنوان مربی در تیم ملی دانش‌آموزی برای اعزام به مسابقات جهانی حضور داشته‌ام اما تا امسال هنوز مقدمات اعزام این تیم به رقابت‌های برون مرزی میسر نشده و در مرداد ماه راهی مسابقات آسیایی خواهیم شد.

مربی قمی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان کشورمان بیان کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان اخیرا در شهر گرگان با حضور برترین چهره‌های بسکتبال مسابقات آموزشگاه‌های کشور برگزار شد و تا اعزام به رقابت‌های آسیایی دو مرحله اردوی دیگر نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی یادآور شد: مرحله بعدی اردوی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزی بعد از امتحانات خرداد ماه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در فاصله 10 روز مانده به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا جدی‌ترین مرحله آماده‌سازی تیم را برگزار خواهیم کرد.

شهره غلامی با تمجید از حمایت‌های اسدالله کبیر مسئول انجمن بسکتبال دانش‌آموزان پسر کشور عنوان داشت: رقابت‌های بسکتبال قهرمانی دانش‌آموزان آسیا از دوم مرداد ماه امسال به میزبانی کشور چین در شهر پکن برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برای اعزام به بازی‌های آسیایی که برای نخستین بار در پکن حضور خواهیم یافت، تیمی متشکل از بسکتبالیست‌های رده سنی جوانان با حضور 20 بازیکن در اردوی گرگان به تمرین پرداخت که در نهایت از این تیم 12 بازیکن راهی مسابقات آسیایی چین خواهد شد.

مربی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان کشورمان ابراز داشت: از بین بسکتبالیست‌های آینده‌دار قمی، در اردوی بعدی تیم ملی از حسین ایران‌پور استفاده خواهیم کرد، ضمن اینکه بهنام یخچالی عضو تیم جهش ترابری قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نیز یکی از اعضای تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان کشور خواهد بود.

وی عنوان داشت: اسدالله کبیر که ناظر اردوی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان بود و این مربی بزرگ و با تجربه بسکتبال کشورمان معتقد است تا می‌توانیم باید تلاش کنیم و بگوییم که استعدادیابی در مسابقات آموزشگاه‌ها باید انجام شود.

هدف تیم ملی بسکتبال دانش آموزان کشورمان مسابقات جهانی سال آینده در برزیل 2013 است که تیم‌های اول و دوم مسابقات آسیایی چین راهی این رقابت‌ها خواهند شد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول