اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز گلپایگان خبر داد

بهره‌مندی بیش از 98 درصد مردم گلپایگان از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز گلپایگان گفت: بیش از 98 درصد مردم از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی بیش از 98 درصد مردم گلپایگان از نعمت گاز

حمیدرضا اشرف‌الکتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان به بیان عملکرد سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: در سال 1390 با استعانت از خداوند متعال و تلاش مستمر کارکنان ناحیه توانسته‌ایم با توسعه شبکه‌های گازرســانی در شهر و روســــتاهای تابعه به بهترین وجه سوخت پاک و ســالم را در اختیــار مــردم شریـــف و بـــزرگوار این خطــــه قرار دهیم.

وی گفت: در سال گذشته همه نقاط شـــهر و روستاهای  شهرستـان گلپایگان از نعمت گاز بهره‌مند شدند و این شهرستـان در زمره شهرهای سـبز استـان و کشـور قرار گــرفت و این افتخار شامل مجموعه گاز شهرستان شده است که توانسته است خدمت گزار بیش از 98 درصد از مردم شریف و با فرهنگ این منطقه باشند.

رئیس اداره گاز گلپایگان ادامه داد: در حال حاضر شرکت گاز گلپایگان حدود 41 هزار مشترک خانگی، تجاری و صنعتی دارد.

وی تصریح کرد: توسعه شبکه گاز رسانی به طول 33هزار و 425 متر شبکه فولادی و 11هزار و 509 متر شبکه پلی اتیلن در سطح گلپایگان و خوانسار توسط پیمانکار از پروژه‌های اجرا شده سال 90 بوده است. 

اشرف‌الکتابی ادامه داد: اجرای 274 عدد انشعاب پلی‌اتیلن و 299 عدد انشعاب فولادی توسط پیمانکار به صورت تکی و پراکنده و اجرای 6هزار و 912 متر شبکه فولادی و 64 هزار و 366 متر شبکه پلی‌اتیلن از دیگر طرح‌های اجرا شده در گلپایگان بوده است.

وی همچنین به انشعاب 654 عدد پلی‌اتیلن توسط واحد اجرای طرح‌های گاز استان و تحویل به اداره گاز شهرستان اشاره کرد و گفت: این انشعابات جهت بهره برداری در روستاهای در، تیکن، شورچه، حاج بلاغ، هنده، عباس آباد، هرستانه سفلی، هرستانه علیا، ماکوله، غرقه و حاجیله مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس اداره گاز گلپایگان تصریح کرد: نصب 2 هزار و 230 کنتور و رگولاتور جدید و تحویل گاز به مشترکان، تعویض 3 هزار و 400 کنتور خراب و آسیب دیده و بررسی و رفع نواقص از دیگر کارهای انجام شده در سال 90 بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اشتراک پذیری 2هزار و 10 متقاضی خانگی، 207 اشتراک تجاری، 19 اشتراک صنعتی داشته‌ایم، تصریح کرد: گاز رسانی به دو واحد صنایع عمده و مصرف کننده با ظرفیت‌های بالا از دیگر اقدامات مهم این مرکز بوده است.

اشرف‌الکتابی همچنین از پیگیری و بهره‌برداری از ایستگاه‌های گازی در شهرستان خبر داد و گفت: ایستگاه گاز (تی.بی.اس) شادگان و در سرویس قرار گرفتن این ایستگاه و راه‌اندازی ایستگاه گاز شهرک صنعتی سعیدآباد از مهم‌ترین اقدامات سال گذشته بوده است.

وی بیان داشت: ترمیم و تعویض شبکه‌های فرسوده در شهرک صنعتی، خیابان دانشگاه پیام و روستای زرنجان به طول یک هزار و 260 متر از اقدامات سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول