اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبر داد

برگزاری همایش استانی نحله‌های انحرافی در دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان از برگزاری دومین همایش استانی نحله‌های انحرافی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش استانی نحله‌های انحرافی در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهگلان که در مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته این ستاد در شهرستان دهگلان راستای ترویج برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر دو همایش استانی برگزار کرده است.

وی افزود: در همایش استانی سال گذشته با برگزاری همایش عفاف و حجاب از دیدگاه رسانه از 20 خبر نگار صدا و سیما و مطبوعات و رسانه‌های گروهی استان که در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر فعالیت داشتند، تجلیل شد.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهگلان در ادامه با اشاره به برگزاری دومین همایش استانی نحله‌های انحرافی در این شهرستان، گفت: دبیرخانه این همایش به‌ زودی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان مستقر و آماده دریافت مقالات صاحب‌نظران خواهد بود.

رضایی در ادامه برگزاری همایش‌های اخلاق مدیران، نمایشگاه عکس عفاف و حجاب، برگزاری کلاس‌های اخلاق در خانواده با استفاده از نظرات روحانیون منطقه و اساتید و برگزاری کلاس‌های خطرات استفاده از ماهواره در خانواده برای مادران و زنان سرپرست خانواده را از مهم‌ترین عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهگلان عنوان کرد.

فرماندار دهگلان در ادامه به معضلات مهمی که در جامعه ما وجود دارد اشاره کرد و افزود: یکی از مسائل مهم و اساسی خانواده بحث عفاف و حجاب و صیانت از نهاد مقدس خانواده است که امروزه شاهد تبلیغات گسترده و مسموم کشورهای غربی و بیگانه برعلیه ارزش‌های خانواده هستیم که می‌خواهند ارزش‌هایی که پایه و اساس اعتقاد خانواده‌هاست را زیر سوال برده وبسیاری از کارهای خلاف را در بین خانواده رواج دهند.

رضایی در ادامه نقش امر به معروف و نهی از منکر در خنثی کردن توطئه‌های نحله‌های انحرافی، نقش حجاب و عفاف در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را از موضوعات همایش استانی مقابله با نحله‌های انحرافی عنوان کرد.

وی در پایان با بیان اینکه آنچه که در مقابل فرهنگ غربی ایستادگی می‌کند فرهنگ اسلامی است، تصریح کرد: در این راستا دشمنان اسلام درصدد گسترش فرهنگ غربی و از بین بردن فرهنگ اسلامی و به انحراف کشیدن جوانان جامعه اسلامی هستند بنابراین برگزاری چنین همایش‌هایی به منظور آگاه‌سازی جوانان امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول