اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

شهرک تخصصی آب نیر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر شهرک تخصصی آب شهرستان نیر با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

شهرک تخصصی آب نیر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی پیش از ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی شهرک تخصصی آب نیر اظهار داشت: انتظار می‌رود با بهره‌برداری سریع از این پروژه زمینه برای فعالیت گسترده شهرک تخصصی آب در نیر فراهم شود.

وی با یادآوری اینکه شهرک تخصصی آب شهرستان نیر پروژه‌ای عظیم و بزرگ در حوزه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل می‌باشد، خاطرنشان کرد:‌ پروژه شهرک تخصصی آب نیر دومین شهرک تخصصی آب در سطح کشور است که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 35 درصد و با زیربنای 93 هزار متر مربع با اعتباری بر 300 میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ظرفیت سالانه این شهرک را 283 میلیون لیتر آب ذکر کرد و گفت: در این پروژه ماء الشعیر و آب معدنی طعم‌دار تولید خواهد شد.

ملاطفی یادآور شد: با تکمیل این پروژه برای 248 نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود.

این مسئول نسبت به تسریع در عملیات زیرسازی و آسفالت ورودی شهرک تخصصی آب و شهرک صنعتی و ایجاد مخزن آب و حل مشکل خط انتقال آب شهرک تخصصی آب قول مساعد داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه 450 میلیارد ریال برای زیر ساخت های شهرک‌های صنعتی اردبیل نیاز است، بیان داشت:‌ این اعتبار برای شهرک تخصصی آب نیر هم در نظر گرفته شده است.

ملاطفی با اشاره به کمبود اعتبارات برای آماده‌سازی زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان، گفت: از 30 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده در سال گذشته تاکنون 5 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی فرماندار نیر هم در این بازدید با اشاره به نامساعد بودن زیر ساخت‌های این دو شهرک خواستار تسریع در آماده‌سازی این شهرک‌ها شد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول