اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان خبر داد

افزایش مراکز برطرف کردن اختلالات یادگیری در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان گفت: تاسیس مراکز ویژه برطرف کردن اختلالات یادگیری «LD» گیلان به مرز 15 مرکز رسیده است.

افزایش مراکز برطرف کردن اختلالات یادگیری در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل بشارتی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی استان در سال 91 اظهار داشت: این جلسه به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگ‌سازی مجموعه فعالیت‌های پیش روی این اداره برگزار شده است.

وی، با تبریک سال نو، وظایف و فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان را با توجه به نامگذاری امسال به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تشریح کرد.

این مسئول، با اشاره به اهمیت توجه به ابعاد منابع انسانی و مالی تصریح کرد: مدارس استثنایی مانند مساجد مقدس هستند و باید با تمام قوا به خدمتگزاری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اقدام شود.

وی، با بیان اینکه باید از دیوار آهنین و کدر ناآگاهی‌ها و عدم شناخت نسبت به این دانش‌آموزان بیرون آمد، افزود: اقدام در مسیر خدمتگزاری به این دانش‌آموزان در نزد خداوند متعال مغفول نمی‌ماند.

بشارتی، آموزش و توانبخشی را مانند دو بال دانست و اذعان کرد: باید آموزش عادی این مراکز را درک کرد و در این راستا تاسیس مراکز ویژه برطرف کردن اختلالات یادگیری استان «LD » به مرز 15 مرکز رسیده است.

وی، با تصریح بر اینکه تخصیص اعتبارات در این زمینه در برنامه کاری قرار می‌گیرد، راه‌اندازی و تاسیس مجتمع شبانه روزی در مجموعه مسکن مهر، تاسیس اردوگاه آموزشی و تربیتی، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات، همایش گرامیداشت مقام معلم، موضوع مهم ایاب و ذهاب و سرانه‌ها و بودجه‌بندی اعتبار دریافتی از طرف سازمان استثنایی به میزان 650 میلیون ریال و راه‌اندازی مدارس هوشمند استثنایی را از جمله موارد مهم در برنامه سال جاری عنوان کرد.

معاون مدیر کل آموزش و پرروش استثنایی گیلان نیز در این جلسه کار و تلاش و وفاق و همدلی کارشناسان این اداره را ضامن موفقیت اهداف و برنامه‌ها در سال جاری دانست.

سلیمان کابینی‌مقدم، رعایت ضوابط اداری و بخشنامه‌ها و تدوین تقویم اجرایی فعالیت‌های پیش رو در حوزه کاری هر واحد را مهم دانست و مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه هر یک از کارشناسان نظرهای خود را برای انجام بهتر برنامه‌ها در سال جاری بیان کردند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول