اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان:

مردم بستک تا پایان امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: عملیات اجرایی پروژه خط ویژه انتقال گاز به شهر بستک به سرعت در حال انجام است و مردم این شهر تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مردم بستک تا پایان امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، صادق نصیرپور صبح امروز در جریان بازدید از خط از مسیر خط انتقال گاز این شهرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه خط ویژه انتقال گاز به شهر بستک به سرعت در حال انجام است و مردم این شهر تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین گاز بخش خانگی، صنعتی و سایر مواردی که در آینده ایجاد خواهند شد در این پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان بیان داشت: هم‌چنین برای اجرای پروژه CNG پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده و این شرکت آمادگی دارد در راستای اجرای پروژه مذکور همکاری کند.

فرماندار بستک نیز در این جریان این بازدید گفت:‌ گاز به عنوان یک انرژی مهم نقش بسزایی در پیشرفت، توسعه و رفاه مردم شهرستان دارد و دولت دهم با رویکرد محرومیت‌زدایی و عدالت‌گستری به مناطق محروم کشور سعی دارد زمینه لازم را برای رشد و توسعه شهرستان ایجاد کند.

جواد قناعتی متذکر شد: با اقدامات دولت در زمینه تصویب اعتبارات لازم در بخش‌های مختلف عمرانی، زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهرستان فراهم خواهد شد.

یادآور می‌شود مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان هم‌چنین از سایت اداری که به منظور احداث ساختمان این شرکت در نظر گرفته شده بود، بازدید کرد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول