اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک مطرح کرد

رفع 5 نقطه کور آنتن در بستک

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: با تلاش کارشناسان صدا و سیما پنج نقطه کور آنتن در این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت که به زودی برای نصب دکل و دیش مخابراتی اقدام خواهد شد.

رفع 5 نقطه کور آنتن در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک جواد قناعتی بعد از ظهر امروز طی جلسه‌ای در این ارتباط اظهار داشت: با پی‌گیری‌های مسئولان بستک و اعزام کارشناسان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به شهرستان، مشکلات عدم پوشش شبکه‌های صدا و سیما در شهرستان بستک مورد بررسی قرار می‌گیرد و به زودی تمام نقاط شهرستان تحت پوشش شبکه‌های صدا و سیما قرار خواهند گرفت.

وی گفت: با تلاش کارشناسان صدا و سیما پنج نقطه در شهرستان (انوه، فاریاب سنگویه، لاورمیستان، لاور شیخ و تلخ اطهر) مورد شناسایی قرار گرفت که به زودی برای نصب دکل و دیش مخابراتی اقدام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با بیان اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نقشی قابل توجه و بارزی در مبارزه با تهاجم فرهنگی داشته و دارد، افزود: صدا و سیما جبهه مقدم برای مقابله با هجوم فرهنگ غرب به جامعه محسوب می‌شود، در واقع در وضعیت فعلی، صدا و سیما باید با پخش و تولید فیلم‌ها و سریال‌های قابل رقابت در عرصه جهانی وارد جبهه دفاع در مقابل حملات توپخانه‌ای جنگ نرم دشمن شود و سازمان صدا و سیما در این زمینه رویه خوبی را تاکنون دنبال کرده است.

این مسئول ادامه داد: امروز صدا و سیما باید در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان ایستادگی کند و مانع از ایجاد گسست‌های فرهنگی و اعتقادی در جامعه و شکل‌گیری شخصیت‌هایی با ارزش‌های غیر دینی در جامعه شود.

فرماندار شهرستان بستک متذکر شد: صدا و سیما به عنوان یکی از اصلی‌ترین سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی در بحث شبیخون فرهنگی غرب علیه فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی باید با تمام توان و قوا در برابر این حملات که با پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات صورت می‌پذیرد به دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بپردازد.

قناعتی از راه اندازی پنج شبکه رادیویی (معارف با فرکانس 98.5، جوان با فرکانس 105.6، قرآن با فرکانس 102.00، استانی با فرکانس 92.00، فرهنگ با فرکانس 88.9 و ورزش با فرکانس 95.2) خبر داد.

وی در پایان ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، خواستار راه‌اندازی تلویزیون دیجیتال در شهرستان بستک شد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول