اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز هندبال باشگاه‌های کشور

بانوان هندبالیست قم از سد نماینده اراک گذشتند

خبرگزاری فارس: تیم هندبال بانوان تشک وگال قم در نخستین روز رقابت‌های هندبال بانوان باشگاه‌های کشور مقابل نماینده اراک به برتری رسید.

بانوان هندبالیست قم از سد نماینده اراک گذشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال مسابقات لیگ هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی به شکلی برگزار می‌شود که تیم‌های مختلف در گروه مقدماتی بازی‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار کردند تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی شناخته شود.

در این بین تیم هندبال بانوان تشک وگال قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور است که در این رقابت‌ها قرار دارد و برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی در لارستان فارس به مصاف حریفان خود می‌روند.

بانوان هندبالیست تشک وگال قم در این گروه با تیم‌های مطرحی همگروه هستند که دو رقیب جدی آنها رقبایی از استان‌های مرکزی و فارس هستند اما این تیم در پایان جدال روز نخست خود با تیم مرکزی به برتری دست یافت تا شرایط مناسبی برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورد.

دیدارهای نخستین دوره رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت 11 تیم به میزبانی هیئت هندبال استان فارس در شهر لارستان در حال برگزاری است و طی آن تیم‌های شرکت کننده به مدت شش روز دیدارهای خود را به شکل دوره‌ای در این شهر برگزار می‌کنند تا مدعیان صعود به لیگ دسته اول هندبال شناخته شوند.

بانوان هندبالیست پاسارگاد قم در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها برابر تیم هندبال بانوان هیئت مرکزی به میدان رفتند که در این مسابقه 40 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در پایان برتری 27 بر 13 به سود تیم تشک وگال قم رقم خورد تا بانوان هندبالیست قم آغاز خوبی در لیگ دسته دوم و در راه صعود به لیگ دسته اول داشته باشند.

در روز دوم این مسابقه تیم هندبال بانوان تشک وگال قم باید در دیداری به مراتب سخت و حساس‌تر مقابل هیئت فارس صف آرایی کنند که در این مسابقه نیز تیم بانوان پاسارگاد قم در جدال با میزبان خود در پی آن است که نتیجه لازم را کسب کند.

این نخستین دوره لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور است که با حضور 9 تیم برگزار می‌شود تا از بین آنها دو تیم جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کنند در حالی که تیم هندبال بانوان تشک وگال قم در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خواهد رفت.

در پایان مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، دو تیم برتر جواز حضور در لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور را کسب خواهند کرد، در حالی که در این رقابت‌ها تیم‌هایی از هیئت هندبال استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد، بوشهر، هرمزگان، قم، مرکزی و کرمانشاه در مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول