اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در لارستان فارس صورت می‌گیرد

تلاش بانوان هندبالیست قم برای صعود به لیگ دسته اول

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: بانوان هندبالیست قمی از امروز در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور در تلاش برای صعود به لیگ دسته اول با حریفان به رقابت می‌پردازند.

تلاش بانوان هندبالیست قم برای صعود به لیگ دسته اول

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در سال جاری نیز برای رشد و توسعه هندبال قم اقدامات و برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که یکی از آنها حضور موفق و مداوم در رقابت‌هایی است که بر اساس تقویم فدراسیون هندبال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردان و بانوان هندبالیست قم امسال رقابت‌های هندبال قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را در پیش دارند که تلاش می‌کنیم به تمام این رقابت‌ها تیم‌هایی آماده و مدعی را اعزام کنیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: نخستین برنامه مهم هیئت هندبال در سال جدید، اعزام تیم هندبال بانوان تشک وگال قم به رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور است که روز گذشته انجام شد و این تیم از امروز با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

وی یاد آور شد: هندبال قم یک تیم در لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور دارد اما خوشبختانه ظرفیت و توانمندی هندبال قم در بخش بانوان به حدی افزایش یافته است که تیمی دیگر از چهره‌های موفق هندبال قم تشکیل شده و با نام تشک وگال در لیگ دسته دوم حضور یافته است.

طباطبایی عنوان داشت: از سوی فدراسیون هندبال کشورمان هیئت هندبال استان فارس به عنوان میزبان مسابقات لیگ دسته دوم هندبال باشگاههای کشور در بخش بانوان معرفی شد و این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: این نخستین دوره لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور است که با حضور 9 تیم برگزار می‌شود تا از بین آنها دو تیم جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قم ابراز کرد: تیم هندبال بانوان تشک وگال قم در گام نخست در این رقابت‌ها به مصاف تیم بانوان استان مرکزی خواهد رفت.

وی تصریح کرد: در پایان مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، دو تیم برتر جواز حضور در لیگ دسته اول هندبال  بانوان باشگاههای کشور را کسب خواهند کرد، در حالی که در این رقابت‌ها تیم‌هایی از هیئت هندبال استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد، بوشهر، هرمزگان، قم، مرکزی و کرمانشاه در مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول