اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

معلمان ریشه‌های تربیتی جامعه را شکل می‌دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: معلمان و قشر فرهنگی جامعه ریشه‌های تربیتی جامعه را شکل می‌دهند.

معلمان ریشه‌های تربیتی جامعه را شکل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان این منطقه در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری الگوی واقعی ایثار و از خودگذشتگی است.

وی افزود: شخصیت، افکار و کتب آن بزرگوار تا به امروز برای همه مردم قابل تقدیر است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: شهید مطهری برای نسل دیروز و امروز همچنین نسل‌های بعدی الگویی مثال‌زدنی است لذا باید با تجلیل از مقام شامخ او همواره یاد و نامش را زنده و گرامی نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز فرهنگیان وظیفه بسیار خطیر و ارزنده‌‌ای را در جامعه بر دوش دارند، خاطر نشان کرد: تعلیم و تربیت، ریشه‌های تربیتی یک جامعه را شکل می‌دهد و این مهم بر عهده معلمان و قشر فرهنگی است.

فیوضی با اشاره به نقش‌ بی‌بدیل آموزش و پرورش در ارتقا و تعالی جامعه گفت: با آموزش و پرورش هدفمند به رشد و توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کمک شده و فرهنگ در آغوش جامعه و جامعه در بستر فرهنگ انتظام و مفاهیم عدالت، مساوات، آزادی، برابری، برنامه و قانون تعریف می‌شود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه معلمان و مربیان آموزشی نسلی را تربیت می‌کنند که سرنوشت آینده کشور را رقم می‌زند، تصریح کرد: نقش و جایگاه معلمان همچون پرستاران است که روح و زندگی را به بطن جامعه می‌دمند.

 

فیوضی اظهار کرد: باید جایگاه و شأن معلمان را ارج نهاد و در راستای حمایت از این قشر تلاش جدی‌تری کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه آموزش و پرورش این شهرستان از نیروهای مجرب و کارآمدی برخوردار است، گفت: همه تلاش ما در راستای برطرف کردن مشکلات بخش‌های مختلف این منطقه و ایجاد زمینه‌های رشد و تعالی در شهرستان است.

در پایان این مراسم به تعدادی از معلمان مدارس این شهرستان جوایز و لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول