اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی هرمزگان تشریح کرد

تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی بهزیستی هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی در این اداره‌کل صورت گرفته، از قراردادی شدن نیروهای پیمانی نیز خبر داد.

تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی بهزیستی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی‌فارسانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری بهزیستی استان که با حضور معاونان، مسئولان و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها برگزار شد به "برنامه‌ریزی جامع در ارائه خدمات بهتر به اعضای جامعه هدف" تاکید کرد.

وی با اشاره به نامه ریاست جمهوری در خصوص مسئله استخدام نیروهای قراردادی در دستگاه‌های اجرایی گفت: در اداره‌کل بهزیستی هرمزگان تبدیل نیروهای شرکتی به قراردادی انجام گرفته و با توجه به اعلام استانداری هرمزگان، طی آزمونی نیروهای قراردادی نیز پیمانی خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست از اختصاص 700 میلیون تومان از اعتبارات ملی به مسکن مددجویان بهزیستی خبر داد و بیان داشت: استان هرمزگان با توجه به سهم آورده مددجویی و عدم توانایی اعضای جامعه هدف در پرداخت آن در زمینه ساخت مسکن در رده 31 کشور قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: بنابراین در مرحله دوم سعی داریم مسکن‌هایی که نیمه‌ساز هستند خصوصاً مسکن‌های نیمه‌ساز در شهرستان‌های میناب و سیریک را پوشش دهیم.

محمدی‌فارسانی اضافه کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که ریاست بهزیستی کشور با مسکن و شهرسازی منعقد کرده، مقرر شده که ساختمان‌های بلااستفاده به مسکن و شهرسازی واگذار شود و در عوض اعتباراتی به بهزیستی در راستای ساخت مسکن مددجویان تعلق گیرد.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر استانی در حوزه اشتغال در سال گذشته خاطرنشان کرد: 30 درصد سهمیه امسال اشتغال خانگی توسط اداره کار معرفی می‌‌شود.

این مسئول خطاب به معاونان و مدیران حاضر در این نشست ابراز داشت: مدیران بایستی در برقراری ارتباط با دستگاه‌های اجرایی در جلب مشارکت‌ها و کمک به اعضای جامعه هدف همت کنند.

محمدی‌فارسانی با توجه به مبحث مشارکت‌های مردمی بهزیستی هرمزگان از اجرای طرح واریز چهار رقم حقوق پرداختی کارکنان بهزیستی هرمزگان به حساب مشارکت‌ها استقبال و از تمام کارکنان خواست در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اشاره به اصل بهره‌وری در امور دستگاه‌های اجرایی بر استفاده بهینه‌تر از امکانات و دستگاه‌های اداره‌کل تاکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از رویدادها و خدمات در شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی نمی‌شود از مدیران شهرستان‌ها خواست نسبت به انعکاس رویدادهای حوزه تحت مدیریت خود در زمان تعریف شده توجه بیش‌تری کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت، از روسای شهرستان‌ها خواست ملاقات‌های مردمی را جدی بگیرند و گزارشات و مستندات این دیدارها را به روابط عمومی ارسال کنند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در مبحث تحول اداری بیان داشت: در راستای انسجام بخشیدن به فعالیت‌های بهزیستی و ارباب‌رجوع در سال‌ جاری سعی داریم قسمتی از فعالیت‌ها را به پیشخوان دولت واگذار کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبحث فعالیت‌های فرهنگی بهزیستی، از اعزام مددجویان و کارکنان به کربلا، مشهد مقدس و مکه مکرمه در سال‌ جاری خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه با تاکید بر عملی کردن شعار امسال با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: تولید در عرصه اجتماعی و ملی در عرصه فرهنگی و اجتماع مدنظر است و ما به عنوان یک جبهه اجتماعی فرهنگی نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های استان و عملکرد کارکنان بهزیستی هرمزگان در ارائه خدمات به اعضای جامعه هدف اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همت مضاعف می‌توان رتبه نخست تا سوم کشوری را احراز کرد.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول