اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه این هفته در شیراز صورت می‌گیرد

جدال صبای قم با فجر شهید سپاسی در ایستگاه آخر

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میدان خواهد رفت.

جدال صبای قم با فجر شهید سپاسی در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم صبای قم بعد از ناکامی در کسب پیروزی از پنج دیدار متوالی در تلاش برای کسب مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه با تیم فجر شهید سپاسی شیراز مسابقه می‌دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 عصر بیست و دوم اردیبهشت ماه به میزبانی شاگردان محمود یاوری در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز برگزار می‌شود.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در هفته سی و سوم میزبان یکی از تیم‌های کرمانی حاضر در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس یعنی مس کرمان بودند و با کسب تساوی در این مسابقه فاصله خود با نفت تهران در رده پنجم جدول که دو امتیاز بود را از دست دادند ولی همچنان با تفاضل گل بهتر در مکان چهارم بوده و به امید نتایج دیدارهای هفته پایانی هستند.

صبای قم در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت 17 روز جمعه این هفته یعنی بیست و دوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز بازی می‌کند.

صبایی‌ها در حالی گام به این مسابقه حساس خواهند گذاشت که تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با توجه به مسجل شدن بقای خود در مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، چندان نیازی به امتیازات این بازی ندارد.

با این حال صبای قم با توجه به هم امتیاز بودن با نفت تهران و صرف نظر از اینکه دیدار همزمان بین نفت تهران و استقلال تهران چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد، باید از این دیدار حساس خارج از خانه مقابل فجر شهید سپاسی شیراز سه امتیاز کامل را بگیرد.

در خصوص اینکه سرانجام کدام تیم از بین صبای قم و نفت تهران به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا می‌رود، می‌توان احتمالات زیادی را در نظر گرفت که از جمله آنها تساوی دو تیم در هفته پایانی با استقلال و فجر شهید سپاسی است که در این صورت صبا به لیگ قهرمانان می‌رود زیرا تفاضل گل بهتری نسبت به تیم نفت تهران دارد.

اما در صورتی که صبایی‌ها مقابل فجر شهید سپاسی و نفتی‌ها مقابل استقلال تهران شکست بخورند، آن وقت هر دو تیم در امتیاز 49 باقی می‌مانند و باید نتایج به دست آمده را بررسی کرد تا در نهایت مدعی اصلی کسب سهمیه مشخص شود.

برتری هر یک از تیم‌های صبای قم و نفت تهران برابر فجر شهید سپاسی و استقلال تهران هر دو تیم را 52 امتیازی می‌کند و باز هم باید منتظر نتایج به دست آمده نشست تا بر اساس تفاضل گل یک تیم برای صعود به آسیا معرفی شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول