اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال مس کرمان:

حریف آسانی برای صبای قم نیستیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در دیدار امروز با صبای قم حریف آسانی برای تیم چهارم جدول نیستیم و می‌خواهیم از جایگاه خود در جدول مطمئن شویم.

حریف آسانی برای صبای قم نیستیم

حسین کاشی‌نژاد پیش از مصاف تیمش با صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از هشت هفته گذشته تمام بازی‌های ما در لیگ برتر حکم یک فینال را داشته است و این بازی نیز جزو بازی‌هایی است که ما به دنبال کسب سه امتیاز آن هستیم.

وی ادامه داد: با پیروزی درخشانی که هفته گذشته در دیدار هفته سی و دوم مقابل مس سرچشمه کسب کردیم، در حال حاضر کمتر خطر سقوط به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را احساس می‌کنیم اما می‌خواهیم دو بازی باقی مانده را برده و جایگاه خود در جدول را ارتقا دهیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: ما به دنبال رتبه خوب در جدول رده‌بندی هستیم و این انگیزه ما در دیدار هفته سی و سوم با صبای قم است، به همین خاطر تمرینات بسیار خوبی را در طول یک هفته گذشته انجام داده‌ایم.

وی یادآور شد: ما در سه هفته گذشته دو پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود کسب کرده‌ایم و خطر سقوط از مس کرمان دور شده است، اما امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را در مقابل صبای قم انجام داده و با امتیاز قم را ترک کنیم.

کاشی‌نژاد ابراز کرد: در قم به دنبال حداقل امتیاز حاصل از یک تساوی هستیم، با این حال نیم نگاهی هم به پیروزی و کسب سه امتیاز داریم و در مجموع باید بگویم که برای دیدار با صبای قم هیچ محدودیتی نداریم و با تمام توان به میدان می‌رویم.

وی اضافه کرد: صبای قم تیم پر تلاش، دونده، جنگنده و جوانی است که با عبدالله ویسی در این فصل توانسته است شایستگی‌های خود را نشان بدهد، صبا در مقطعی از لیگ در کسب نتایج مورد نظر خود وقفه داشت والا می‌توانست خیلی زودتر از هفته سی و سوم، صعودش به لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان عنوان داشت: صبای قم شایستگی‌های زیادی دارد که در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته است و امیدوارم در دیدار امروز هر تیمی که از فرصت‌های خود به خوبی بهره می‌برد، به امتیازات مورد نیاز خود برسد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از ساعت 17 امروز در دیداری از هفته سی و سوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول