اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین بازی خانگی صبا صورت می‌گیرد

استاندار قم میهمان ویژه دیدار صبا و مس

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم بعد از دو دوره حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز در پی قطعی کردن سومین حضور خود در این رقابت‌ها در حضور استاندار قم به مصاف مس کرمان می‌رود.

استاندار قم میهمان ویژه دیدار صبا و مس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این دیدار در حالی عصر امروز در قم برگزار می‌شود که استاندار قم و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قم به صورت ویژه از سوی باشگاه صبا و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای تماشای بازی و احتمالا برگزاری جشن صعود به لیگ قهرمانان آسیا دعوت شده‌اند.

بدین ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا به همراه سایر اعضای هیئت مدیره این باشگاه، از نزدیک در ورزشگاه یادگار امام قم حضور خواهد یافت تا نظاره‌گر آخرین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در لیگ یازدهم برابر مس کرمان باشد.

صبا بعد از 7 شکست و تساوی به دنبال غلبه بر مس کرمان

در جدال‌های رو در روی دو تیم از سال 1387 یعنی هشتمین دوره لیگ برتر تا بازی رفت لیگ فعلی یعنی یازدهمین دوره این مسابقات، صبا در هفت مسابقه نتوانسته است مس کرمان را در چارچوب دیداری رسمی از لیگ برتر شکست دهد.

صبای قم از دوره هفتم لیگ برتر یعنی در فصل 87-1386 تاکنون در قالب رقابت‌های لیگ برتر موفق به شکست مس کرمان نشده است اما در این سه سال تنها یک بار در زمستان سال 1388 در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی در قم موفق به شکست یک بر صفر مس کرمان شده است، ضمن اینکه هفت بازی دو تیم در لیگ برتر چهار تساوی و سه شکست برای صبا را به همراه داشته است.

تساوی در آخرین مصاف صبا و مس کرمان

اگر چه دو تیم سابقه رویارویی با یکدیگر در دوره‌های مختلف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را دارند اما آخرین بار در دیدار رفت لیگ این فصل برابر یکدیگر به میدان رفتند که دو تیم در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر کرمان به تساوی بدون گل رسیدند.

از سوی دیگر آخرین مصاف دو تیم به میزبانی صبای قم، در بازی برگشت دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم صورت گرفت، که در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند، این در حالی است که در سه فصل گذشته لیگ برتر مسی‌ها دو بار در کرمان و یک بار در قم صبا را شکست داده‌اند و چهار بازی دو تیم مساوی شده است.

آخرین تمرین صبا پیش از مصاف با کرمان

تیم فوتبال صبای قم آخرین تمرین خود را پیش از مصاف عصر امروز برگزار کرد تا آماده مصاف با مس کرمان شود.

شاگردان عبدالله ویسی بعد از اینکه در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حضور تماشاگران گیلانی، بارها موقعیت گل داشتند اما به دلیل خوب استفاده نکردن از فرصت‌های گلزنی در نهایت با میزبان خود تن به تساوی دادند، شنبه شب در ورزشگاه یادگار امام تمرین آخر خود را برگزار کردند تا از هر نظر برای دیدار عصر امروز با تیم فوتبال مس کرمان آماده باشند، ضمن اینکه نگاهی به جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که صبای قم با کسب 48 امتیاز در رتبه چهارم و مس کرمان با کسب 39 امتیاز در مکان دوازدهم جای دارند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول