اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات زکات

29 طرح عمرانی در روستاهای اردستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردستان گفت: با استفاده از بیش از 8 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه‌های زکات، 29 پروژه عمرانی در روستاهای اردستان اجرا می‌شود.

29 طرح عمرانی در روستاهای اردستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی، علی قاسمیان اظهار داشت: اجرای طرح‌های بسیج سازندگی برکات فراوانی برای مناطق محروم داشته است.

وی به برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردستان در طول سال جاری اشاره کرد و گفت: به منظور رفع محرومیت و ریشه کنی بیماری سالک تعداد 60 نفر در قالب 2 هزار و 400 نفر روز طی چهار مرحله و با اعتباری بالغ بر 348 میلیون ریال لانه کوبی موش‌های ناقل این بیماری را انجام می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردستان  به انجام 29 پروژه عمرانی از محل اعتبارات زکات در روستاهای شهرستان اردستان اشاره کرد و افزود: این پروژه‌های عمرانی در زمینه بازسازی و نوسازی حسینیه‌ها، مساجد، مجتمع‌های فرهنگی و خانه عالم و غسال‌خانه و آسفالت معابر است که در 29روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر 8میلیارد و 300میلیون ریال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه های مختلفی انجام می‌شود تصریح کرد: در عرصه بهسازی و نوسازی مدارس در غالب طرح هجرت 3 بهسازی و نوسازی 40 مدرسه شهرستان اردستان با 500 نفر روز و اعتباری بالغ بر 210 میلیون ریال در برنامه قرار دارد.

قاسمیان از دیگر برنامه های سال جاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردستان را اعزام 20 گروه از بسیجیان شهرستان در غالب اردوهای جهادی مساجد و محلات به روستاهای محروم شهرستان به منظور کمک به محرومان و مستمندان اعلام کرد و گفت: این طرح به تعداد 3هزار و 500 نفر روز و با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون ریال در برنامه قرار دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، تقویتی و مشاوره، همکاری با دستگاه های مختلف شهرستان، همکاری با جهاد کشاورزی در زمینه آبخیزداری به تعداد 6هزار نفر روز و با اعتباری بالغ بر 120میلیون ریال از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردستان در سال جاری است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول