اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

قرآن نقشه راه نجات‌بخش بشر است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: قرآن کریم نقشه راه و نسخه حیات‌بخش بشر است.

قرآن نقشه راه نجات‌بخش بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی بعدازظهر امروز در نشست اخلاقی کارکنان ستاد سپاه قمربنی‌هاشم(ع) این استان اظهار داشت: دین مبین اسلام راه نجات بشر است و نقشه راه این نسخه نجات‌بخش، قرآن کریم است.

وی افزود: دستورات قرآن کریم بسیار مجرب و راهگشاست است چراکه از سوی خالق بشر بوده و خداوند به احوال هستی از همه موجودات آگاه‌تر است.

اروجی با بیان اینکه صبر از رموز رستگاری است، تصریح کرد: رستگاری، آرزوی بشر است و راه رسیدن به این آرزو طبق آیات قرآن کریم نیازمند چهار عامل اساسی است.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: صبر و توصیه دیگران به بردباری، ایجاد رابطه و پیشه‌کردن تقوا و پرهیز از گناهان از عوامل چهارگانه رسیدن به سعادت، رستگاری است.

اروجی گفت: صبر در افواه عمومی به معنای تحمل مصیبت‌ها است به گونه‌ای که این حداقل تعریف از مقام صبر است.

وی بر ضرورت فراهم کردن شرایط برای ظهور امام زمان(ع) تاکید کرد و اظهار داشت: از دیگر رموز خوشبختی انسان در جهان هستی ایجاد رابطه با امام زمان(عج) است.

اروجی خاطرنشان کرد: رابطه انسان با خدا در قالب دعا، مناجات و راز و نیاز میسر می‌شود و مهم است ولی اسلام برای رابطه انسان با غیر خدا نیز دستورالعمل دارد که به این موضوع در کتاب مفاتیح الحیات حضرت آیت‌الله جوادی آملی به خوبی پرداخته شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول