اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال مس کرمان:

داورها خستگی خود را درون زمین رفع می‌کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: داوری این دیدار خوب نبود و احساس می‌کنم در بسیاری از مواقع داورها می‌خواستند، خستگی خود را رفع کنند.

داورها خستگی خود را درون زمین رفع می‌کردند

سید محمد موسوی شب گذشته پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری زرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دیدار شهرآورد کرمان تفاوت چندانی با سایر دیدارها ندارد، اما به دلیل وضعیت تیم ما در جدول رده‌بندی تمام امتیازات تیم در شش دیدار پایانی بسیار باارزش است.

وی خاطر نشان کرد: در این بازی نیز ما تمام تلاش خود را انجام دادیم، اما احساس می‌کنم، حساسیت این بازی تأثیر منفی روی بازیکنان می‌گذارد.

موسوی با بیان اینکه تیم شهرداری زرند در شش سال گذشته با مشکلاتی روبه‌رو بوده و همیشه از بی‌انگیزه بودن بازیکنان صحبت کرده‌اند، گفت: بازی با شهرداری برای ما بسیار حائز اهمیت بود و البته این امر منجر شد تا بازیکنان ما در نیمه نخست با یکدیگر هماهنگ نباشند و نتوانند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

وی گفت: اما در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و موفق شدیم نتیجه را به سود خود به پایان ببریم.

موسوی خاطر نشان کرد: احساس من این است که حساسیت بازی در روند کار داوران نیز تأثیرگذار بود و می‌توان بخشی از درگیری‌های آخر بازی را هم به داوری مربوط دانست.

وی تصریح کرد: در بسیاری از مواقع بازی به دلایل نامعلومی متوقف می‌شد و انگار که داوران می‌خواستند، خستگی خود را رفع کنند.

سرمربی هندبال مس کرمان اذعان داشت: با کسب این برد وضعیت ما در جدول کمی بهتر شد و مطمئن باشید که این روند تا پایان فصل ادامه دارد تا بتوانیم از عنوان‌های خوب خود در سال‌های قبل دفاع کنیم.

وی گفت: امیدواریم برای توقعات مورد نظر در زمینه کسب رتبه و مقام توسط تیم مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر هندبال پشتیبانی و حمایت‌های لازم انجام شود، همچنین نداشتن برنامه منظم در لیگ برتر هندبال مشکلاتی را در برنامه‌ریزی تیم‌ها ایجاد کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول