اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه هیئت مدیره باشگاه صبا ماندن یا رفتن ویسی

خبرگزاری فارس: جلسه هیئت مدیره باشگاه صبای قم بعد از پایان دیدار صبا با مس کرمان تشکیل شد تا در خصوص فصل آینده و ماندن یا جدایی سرمربی این تیم نیز تصمیم‌گیری شود.

جلسه هیئت مدیره باشگاه صبا ماندن یا رفتن ویسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم تیمی است که امسال چهارمین فصل حضور خود از زمان انتقال سال 1387 را در قم سپری کرد و بعد از کسب دو رتبه ششمی در لیگ‌های هشتم و نهم و مقام دهمی در لیگ دهم، امسال در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

صبای قم امسال در حالی گام به یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گذاشت که خیلی‌ها پیش از آغاز لیگ یازدهم و حتی در حین برگزاری این رقابت‌ها تا نیم فصل، ادعا داشتند که صبا باید برای بقا در لیگ تلاش کند.

عبدالله ویسی مربی جوان و با دانشی است که با سال‌ها تجربه در تیم‌های مطرح سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان از هفته پانزدهم لیگ دهم جانشین محمود یاوری شد و صبای قم را با هر زحمتی بود در لیگ برتر نگه داشت.

هیئت مدیره باشگاه صبای قم بعد از پایان لیگ دهم با اعتماد به عبدالله ویسی جوان و با انگیزه از وی برنامه خواست و این مربی نیز با اعلام شرایط خود علاقمندی خود به  فعالیت در صبا را اعلام کرد تا اینکه کار وی با آوردن بازیکنانی کم نام و نشان و کنار گذاشتن مهره‌های مطرح آغاز شد.

صبای قم در اردوهایی که پیش از فصل با حضور نزدیک به 13 بازیکن شاغل در لیگ دسته اول جام آزادگان آغاز کرد خیلی را هم در قم و بین مسئولان و هم در بین کارشناسان فوتبال نگران آینده خود در لیگ یازدهم فوتبال کشور کرده بود.

با این حال هر هفته از رقابت‌های لیگ برتر که گذشت صبا رفته رفته بهتر بازی کرد، بهتر نتیجه گرفت و چشم‌ها را به خود خیره کرد. صبای قم خود را به عنوان پدیده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرد و مزد آن را می‌خواهد با کسب سهمیه آسیا به دست بیاورد و این موفقیت‌ها را تکمیل کند.

صبای قم در لیگی که تنها یک هفته به پایان آن باقی مانده است، با وجود مشکلاتی عدیده مالی، هیئت مدیره و حامی بزرگی همچون محمدحسین موسوی‌پور استاندار روحانی اما ورزش دوست استان قم داشت و توانست در لیگ یازدهم چشم‌ها را به سود خود خیره کند.

اما اکنون صحبت از رفتن رهبر اصلی این گروه موفق یعنی عبدالله ویسی از صبای قم است و این مربی بارها در نشست‌های خبری خود اعلام کرده است که اگر شرایط برایش فراهم نشود و مسئولان باشگاه قول رفع مشکلات مالی را ندهند، از صبای قم می‌رود.

طبیعی است که ویسی جوان و با انگیزه با توجه به نتایج درخشانی که در تیم فوتبال صبای قم کسب کرد، از سایر رقبای لیگ برتری پیشنهاد همکاری حتی با رقم قرارداد بهتری نسبت به صبای قم را داشته باشد اما همه تصمیمات در خصوص اینکه ویسی در صبا می‌ماند و صبا در فصل آینده با چه وضعیتی گام به لیگ برتر و یا لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد، به جلسه امشب هیئت مدیره باشگاه صبا بستگی دارد، جلسه‌ای که هم‌اکنون در محل استانداری قم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول