اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

تفکر مقاومت در لبنان و سوریه دشمن را از پا درآورده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج و تفکر مقاومت در لبنان، سوریه و امثال آن امروز دشمن را از پا درآورده است.

تفکر مقاومت در لبنان و سوریه دشمن را از پا درآورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی احمدیان ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) اورست که با حضور بانوان بسیجی و مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: قدرت ما در جنگ نرم، دین و اعتقادات و تفکر بسیجی است.

وی افزود: پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب، هیچ روزی بدون تهدیدات دشمن برای نظام جمهوری اسلامی نبوده و روز به روز این تهدیدات بیشتر شده است.

معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: علت افزایش روزافزون تهدیدات و فشارهای دشمنان این است که ملت ایران می‏خواهد روی پای خود بایستد و از اسلام و آرمان‏های آن دفاع می‏کند.

احمدیان ادامه داد: از آنجا که انقلاب اسلامی ایران منافع استکبار و دشمن را در منطقه و جهان به خطر انداخته است و همچنین با عنایت به اینکه کشور ما با استقلال خود، الگوی حکومتی دینی و ولایت‏مدار را ارائه کرده، مورد غضب دشمنان واقع شده است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه جنگ تحمیلی میلیاردها ریال ضرر و زیان و خرابی بار آورد و انسان‏هایی که هر کدام برای خود وزنه‏ای بودند را از ما گرفت، ولی همان‏طور که امام گفتند "جنگ از الطاف خفیه الهی بود" و فایده‏ای برای دشمنان نداشت، بلکه پیام استقامت ایرانیان دین‏دار را به جهانیان صادر کرد.

احمدیان با بیان اینکه دشمنان با اقداماتی نظیر ترورها و کودتاها هم راه به جایی نبردند، گفت: افراد و مردم هر روز مستحکم‏تر و قوی‏تر شدند و این برای دشمن سخت است؛ از این رو، هر روز تهدیدات جدید و فشارهای متعددی را به ایران اسلامی وارد می‏کند.

وی تصریح کرد: مطمئنا هر کشوری جز ایران برابر این تهدیدات از بین رفته بود، ولی ما نه تنها ضعیف نشدیم؛ بلکه هر روز قوی‏تر ظاهر شدیم، چراکه کشور از پشتوانه عظیم ولایت فقیه، مردم و دین‏داری و دین‏باوری برخوردار است.

احمدیان خطاب به بانوان حاضر اظهار داشت: خواهران متدین ایران با خانه‏داری، فرزندداری و حضور در عرصه‏های بسیج با همه تهدیدات مبارزه می‏کنند و اگر تا امروز تفکرتان به صورت فردی بسیجی بود، از این پس باید این تفکر را در قالب پایگاهی متمرکز کرده و تداوم دهید.

معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: باید خود را آماده کنید تا در مقابل همه نوع تهدیدات دشمن آمادگی مقابله داشته باشید و همه می‏دانیم که کار پایگاه مقاومت، مقاومت کردن در مقابل دشمن و چه بسا حمله به دشمن است.

وی تأکید کرد: بسیج و تفکر مقاومت در لبنان، سوریه و امثال آن است که دشمن را از پا درآورده؛ پس اگر بخواهیم انقلاب ما هم‏چنان با قدرت ادامه یابد و روز به روز موفق‏تر شده و تثبیت شود، باید مسلح به سلاح اسلام ناب شویم.

احمدیان با بیان اینکه با تفکر بسیجی می‏توان قدرتمندتر شد، خاطرنشان کرد: در پایگاه مقاومت قرار نیست تنها تمرین و کارهای نظامی انجام شود؛ بلکه در شرایط فعلی اولویت مبارزه با جنگ نرم است.

معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه الآن جنگ  دشمن با ما جنگ نرم و جنگ اقتصادی است و خواهران باید با این تهدیدات مقابله کنند، بیان داشت: جهاد بانوان خوب خانه‏داری کردن است؛ البته باید زمانی که لازم شد همانند شهید "ناهید فاتحی کرجو" به میدان بیایند؛ ولی بدانید همچنین تکلیفی فعلا به عهده خواهران نیست.

احمدیان تأکید کرد: این پایگاه با نام حضرت فاطمه زهرا (س) شکل گرفته و امیدواریم بتوان با توکل به حضرت فاطمه (س) باعث خیر و برکت برای خود و نظام جمهوری اسلامی شویم.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول