اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

مسلح کردن مخالفان سوریه نقض طرح صلح است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران از ملت و نظام سوریه حمایت می‌کند زیرا سوریه هدف انتقام غرب و استکبار جهانی از بیداری اسلامی است و مسلح کردن مخالفان سوریه نقض طرح صلح کوفی عنان است.

مسلح کردن مخالفان سوریه نقض طرح صلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله سید احمد خاتمی امروز در همایش روحانیت و بصیرت فاطمی که به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حمایت ما از نظام سوریه به معنی تأیید هر اقدام دولت سوریه نیست و حتی ایران خواستار جدی اصلاحات در سوریه است به‌طوری که انتخابات اخیر این کشور با تشویق ایران بوده است.

خاتمی تصریح کرد: ایران از سوریه حمایت می‌کند، زیرا سوریه هدف انتقام غرب و استعمار جهانی از بیداری اسلامی است و مسلح کردن مخالفان سوریه نقض پیمان و تعهد مخالفان در طرح کوفی‌عنان است.

وی بیان داشت: استعمارگران برای مخالفان سوریه تسلیحات ارسال می‌کنند و البته جمهوری اسلامی ایران نیز اجازه نخواهد داد برنامه‌های آنها به بار بنشیند.

خاتمی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تأکید کرد: دولت برای توسعه رشد ملی باید اقدامات مهم و بزرگی انجام دهد.

وی افزود: مردم نیز وظیفه دارند برای پیشرفت و استقلال کشورشان فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی را گسترش دهند. خاتمی گفت: انتخابات 12 اسفند 90 برکات زیادی چون حضور گسترده مردم، ناامیدی دشمن و تجدید بیعت با ولایت را به همراه داشت.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول