اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهشهر:

حمایت از سوریه وظیفه ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حمایت از سوریه را وظیفه جمهوری اسلامی ایران دانست.

حمایت از سوریه وظیفه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، آیت‌الله سیدصابر جباری در خطبه‌های نماز آدینه این هفته با اشاره به شرایط حساس کنونی در سوریه و لزوم حمایت کشورهای اسلامی، اظهار داشت: حمایت از سوریه وظیفه ما است.

وی افزود: مدعیان اسلام دست به روابط همه‌جانبه با استکبار می‌زنند، گناه سوریه از زمان ظهور انقلاب تا امروز، اسلام‌خواهی است.

این مسئول ادامه داد: آمدن کوفی عنان چیزی را عوض نمی‌کند، دشمنان با اسلام درگیرند و ما نمی‌توانیم سکوت کنیم.

امام جمعه بهشهر با اشاره به سفر استاندار مازندران و هیئت همراه به بهشهر، گفت: ایشان با این حرکت رابطه تنگاتنگ با مردم و روزنه امیدی را برای جامعه ایجاد کردند.

وی با طرح این سئوال که مصوبات سفر گذشته در بهشهر عملی شده یا نه، کار ساخت جاده زاغمرز به امیرآباد به کجا کشید، خواستار انجام قوی‌تر برنامه‌های شهرک صنعتی شد و بهره‌مندی شهرستان بهشهر از یک وحدت رویه و عقل جمعی را برای انجام فعالیت‌های عمرانی در شهرستان مهم دانست.

عضو خبرگان رهبری در ادامه، گفت: باید با درایت و عقل و فکر و تجربه این استان را به عنوان یک جایگاه معنوی بدانیم و به آن خدمت کنیم.

خطیب جمعه بهشهر با بیان اینکه این روزها هر یک قدم که جلو می‌رویم دشمن ناراحت است و از کاه، کوه می‌سازد، اذعان داشت: برای حفاظت از منافع شهر، شهرستان و اسلام باید در هر کجا که هستیم نسبت به گفتار و بیان مسائل احتیاط کنیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول