اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آموزش کمک‏های اولیه و امداد و نجات

دانش‏آموزان سمنانی امدادگر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از آموزش کمک‏های اولیه و امداد و نجات به دانش‏آموزان سمنانی برای پیشگیری از خسارت‏های مالی و جانی خبر داد.

دانش‏آموزان سمنانی امدادگر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز همزمان با هفته معلم، همایش‏های سپاس از خدمات داوطلبانه معلمان در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد.

این همایش با حضور یک هزار و 400 دانش آموز پیشتاز و فرزانه -عضو سازمان دانش‏آموزی و سازمان جوانان هلال احمر- در سالن اجتماعات هلال احمر سمنان برگزار شد.

درهمایش نخست، 700 دانش‏آموز دختر و در مراسم دوم، 600 دانش‏آموز پسر حضور یافته و با سر دادن سرود "سپاس معلم"، شاخه‏های گل را به این عزیزان اهدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در این همایش‏ها با تبریک روز معلم، از مربیان فعال در جمعیت هلال احمر و سازمان دانش‏آموزی قدردانی کرد.

محمدکاظم امیدیان گفت: باید تلاش کنیم تا همکاری و ارتباط بین معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان و سازمان دانش‏آموزی این استان بیشتر شود.

امیدیان با اشاره به ارتباط نزدیک و همکاری‏های مشترک این دو سازمان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در سه محور اساسی با سازمان دانش‏آموزی همکاری دارد و به توفیقات خوبی در این زمینه‏ها دست یافته است.

وی اظهار داشت: آموزش کمک‏های اولیه و امداد و نجات برای پیشگیری از خسارت‏های مالی و جانی، آموزش مهارت‏های زندگی برای داشتن زندگی بهتر و برگزاری برنامه‏های فرهنگی، اردوها و مراسم از جمله فعالیت‏های مشترک این دو سازمان بوده که دستاوردهای خوبی برای اعضا در برداشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان دانش‏آموزان فعال در این سازمان‏ها و تشکل‏ها را دانش‏آموزانی موفق، کارآمد و مسئولیت‏پذیرتر از سایر دانش‏آموزان نامید و گفت: تفاوت بین دانش‏آموزان فعال در این سازمان‏ها با دانش‏آموزان غیر فعال ملموس است.

امیدیان ادامه داد: قرار است در یک طرح تحقیقاتی به بررسی این موضوع بپردازیم که احتمالا نتایج جالبی  خواهد داشت.

به گفته وی، دانش‏آموزان فعال در این تشکل‏ها در آینده در زندگی شخصی و اجتماعی خود موفق‏تر هستند؛ در اتفاقات و حوادث بهتر و سریع‏تر از سایران تصمیم‏گیری می‏کنند و بر مشکلات غلبه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: این افراد نسبت به سایر دانش‏آموزان سرآمدتر هستند و باید تلاش کنیم تا همه دانش‏آموزان را به این سمت و سو سوق دهیم تا فعال و پویا شوند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول