اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان آتش‌نشانی آمل خبر داد

آموزش کارکنان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: کارکنان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مازندران در آمل آموزش می‌بینند.

آموزش کارکنان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مازندران

شیرزاد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به حضور 170 نفر از کارکنان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مازندران در این شهرستان اظهار داشت: از سوی آتش‌نشانی آمل دوره‌های آموزشی برای این کارکنان ارائه شده است.

این مسئول با بیان اینکه کارکنان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی نواحی بابل، آمل و بابلسر در این دوره حضور دارند، تصریح کرد: این کارکنان آموزش‌های تئوری و عملی خاموش کردن آتش را می‌آموزند.

محمدزاده با اعلام اینکه کلاس‌های کارکنان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی شهرهای استان مازندران از امروز به مدت چهار روز آغاز شده، گفت: این دوره در مرکز آموزش عالی علمی– کاربردی سازمان آتش‌نشانی آمل (ساخا) دایر است.

وی با اشاره به اینکه این کارکنان در این دوره آموزش‌های لازم برای اطفای حریق را می‌بینند، ابراز داشت: در این کلاس‌ها، مضامین تئوری حریق، روش‌های خاموش کردن آتش، نحوه کار انواع خاموش‌کننده‌های دستی و پخش فیلم‌های آموزشی ارائه می‌شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل متذکر شد: در پایان این دوره برای کارکنانی که نمره قبولی را اخذ کنند، گواهی آموزش مقدماتی صادر خواهد شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی در آتشِ‌نشانی آمل، این فرآیند را زمینه‌ای برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات در استان مازندران توصیف کرد.

انتهای‌ پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول