اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتصاب مقابل پارلمان انگلیس در اعلام همبستگی با اسرای دربند فلسطینی

خبرگزاری فارس: اعتصاب نامحدود در مقابل پارلمان انگلیس در لندن به نشانه همبستگی با اسرای اعتصاب‌کننده غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی برای هفتمین روز متوالی ادامه دارد.

اعتصاب مقابل پارلمان انگلیس در اعلام همبستگی با اسرای دربند فلسطینی

به گزارش فارس به نقل از الجزیره، اعتصاب نامحدود برای همبستگی با اسرای فلسطینی در حالی در مقابل پارلمان انگلیس ادامه دارد که عصر دیروز نیز فعالان صلح در مقابل مقر نخست‌وزیری در خیابان داونینگ با برگزاری تظاهراتی دخالت فوری دولت برای نجات جان اسرای اعتصاب‌کننده غذا را خواستار شدند.

بر اساس این گزارش، جنبش انگلیسی همبستگی با اعتصاب‌کنندگان غذا که از 19 روز پیش اعتصاب خود را آغاز کرده‌اند، همچنان به فعالیت سیاسی خود ادامه می‌دهد.

در همین راستا هیئتی از جنبش مذکور نامه‌ای را به "دیوید کامرون" نخست‌وزیر ارائه کرد که طی آن اتخاذ تدابیر فوری جهت اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی از جمله احضار سفیر این رژیم در لندن به منظور مشورت برای پایان دادن به درد و رنج‌های اسرای فلسطینی، سیاست بازداشت اداری و نیز جلوگیری از نقض مستمر قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم، خواسته شده است.

در این نامه به دلایل اعتصاب غذای اسرای فلسطینی اشاره و آمده است که آنها اعتصاب غذا را تنها راه برای درخواست حقوق خود و نشان دادن نقض قوانین بین‌المللی و حقوق بشر اعم از حبس و بازداشت اداری می‌دانند.

از سوی دیگر سفارت فلسطین در لندن از دولت انگلیس و جامعه جهانی و دیگر کشورها خواست که مداخله کرده و برای نجات جان اسرای اعتصاب‌کننده غذا اسرائیل را تحت فشار قرار دهند.

انتهای پیام/++

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول