اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از اسرا را خواستار شد

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین استفاده از همه ظرفیت‌ها و روش‌ها از جمله مقاومت برای آزادسازی همه اسرای فلسطینی و یاری آنها در اعتصاب غذا را خواستار شد.

هنیه استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از اسرا را خواستار شد

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، "اسماعیل هنیه" امروز طی نطقی در چادری که در میدان سرباز گمنام در غزه به نشانه همبستگی با اسرای فلسطین برپا شده است، تاکید کرد که قضیه اسرا قضیه ملی و محوری است و در رأس اولویت‌ تلاش‌های ملی قرار دارد.

وی ملت‌ها و کشورهای عربی و اسلامی را به انتفاضه و قیام فراگیر به منظور اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی و عربی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی فراخواند.

هنیه همچنین بر افزایش تلاش‌های فلسطینی، عربی، اسلامی و بین‌المللی به منظور حمایت از پایداری اسرا و تلاش برای آزادی‌ و کرامت آنها و پایان دادن به درد و رنج‌های این اسرا، تاکید کرد.

وی افزود که قضیه اسرا نیازمند وحدت است و ما باید مسئولیت‌پذیر باشیم و برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوط به همبستگی با اسرا نیز ادامه یابد.

هنیه همچنین تاکید کرد که ما از امروز به بعد دیگر نمی‌پذیریم که اسرای فلسطینی این رنج و عذاب را در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحمل کرده و از ابتدائی‌ترین امکانات زندگی محروم باشند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول