اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

امروز برگزار می‌شود

نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب برای بررسی مسئله اسرای فلسطین

خبرگزاری فارس: اتحادیه عرب امروز جلسه فوق‌العاده‌ای را در قاهره با حضور نمایندگان دائم کشورهای عضو این اتحادیه به منظور بررسی مسئله اسرای فلسطین برگزار می‌کند.

نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب برای بررسی مسئله اسرای فلسطین

به گزارش فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شرکت‌کنندگان در نشست اتحادیه عرب به بررسی راه های حمایت از مسئله اسرای اعتصاب‌کننده غذا در داخل زندان های رژیم صهیونیستی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، این نشست در سطح نمایندگان دائم کشورهای عربی برگزار می شود تا تحرک طرف های فلسطینی و عربی در این زمینه و مطرح کردن مسئله اسرا در محافل بین المللی مورد بررسی قرار گیرد.

از سوی دیگر گروه "روزنامه‌نگاران برای اسرا" اعلام کردند که چهار تن از فعالانی که در همبستگی با اسرای فلسطینی در غزه اعتصاب غذا کرده بودند، به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، تیم امدادرسانی چهار فعال به نام‌های "أمل أبو سبیتان" (40 ساله)، "أحمد شهوان" (40 ساله)، "فتیح خلف الله" (50 ساله) و "صلاح أبو سمعان" (35 ساله) را که از یک هفته پیش اعتصاب غذا کرده بودند به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان دولتی الشفاء منتقل کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول