اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

50 معلم نمونه سیریکی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 50 معلم نمونه شهرستانی، استانی و کشوری و هم‌چنین دانش‌آموزان برتر سیریکی با حضور مسئولان طی مراسمی تجلیل شدند.

50 معلم نمونه سیریکی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک،‌ فرماندار این شهرستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان شهرستان بندر سیریک گفت: معلم شمع سوزان و فروزان هدایت است که نورش از منبع اصلی نور یعنی خداوند دریافت و برای نورافشانی قلوب و بینا کردن انسان‌ها در راستای هدایت و رسیدن به قرب الهی که مقصد نهایی انسانهاست، تلاش می‌کند.

احمد شبانی بیان داشت: معلم راهبر دل‌ها به قله‌های کمال و سعادت است معلم به مثابه باغبانی دلسوز است که بذر ایمان می‌افشاند و گل تقوا می‌پروراند تا همه از آن بهره‌مند شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش ابراز داشت: مکتب تعلیم و تربیت اسلامی رسالت‌های مهمی را برای معلم و مربی ترسیم کرده که دعوت به سوی خدا و تربیت الهی از مهم‌ترین آنها است.

شبانی اضافه کرد: معلمی چیزی نیست که فقط در عصر حاضر نام و نشان آن مطرح باشد جایگاه معلم به قدری بالاست که در همه جوامع و ادیان خصوصاً اسلام درباره آن بسیار تاکید شده و نخستین معلم خداوند تبارک و تعالی است چون شغل معلمی متصل به منبع لایزال الهی است.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های مفرح و شاد فرهنگی هنری از 50 معلم نمونه شهرستان، استانی، کشوری و دانش‌آموزان برتر شهرستان سیریک با اهدای لوح تقدیر و جوایزی ارزنده تجلیل شد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول