اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خبر داد

عدم استقبال کشاورزان از طرح آبیاری نوین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرودشت گفت: افزایش هزینه‌ها در اجرای آبیاری نوین که توسط دولت حمایت جدی می‌شود، کشاورزان را با عدم استقبال رو به رو کرده است.

عدم استقبال کشاورزان از طرح آبیاری نوین

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، یدالله حسینی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان اظهار داشت: کشاورزی از عرصه‌های تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری است.

حسینی افزود: با توجه به اعلام شعار سال، تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری به یقین یکی از عرصه‌هایی که در افزایش تولید ملی و ایجاد کارآفرینی می‌تواند پیشتاز و شعار سال را محقق کند؛ حوزه کشاورزی است.

وی افزود: توسعه بخش کشاورزی و استفاده از توانمندی و بازده و افزایش تولید با کیفیت و ایجاد اشتغال باید در اولویت باشد.

رئیس کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان مرودشت اضافه کرد: وظیفه دولت و مسئولان نظام حمایت از کشاورزان است تا این حوزه بیش از پیش پیشتاز تولید، کار، تلاش و انگیزه در بین مردم باشد.

حسینی ادامه کرد: امیدواریم با تلاش و همت کشاورزان و مسئولان، در حوزه کشاورزی این شهرستان در سال زراعی جاری شاهد افزایش تولید و همچنان رکورددار تولید گندم کشور باشیم.

فرماندار مرودشت خاطرنشان کرد: بالا بودن هزینه نخستین سرمایه‌گذاری برای کشاورزان و افزایش هزینه‌ها در اجرای آبیاری نوین که توسط دولت حمایت جدی می‌شود، کشاورزان را با عدم استقبال رو به رو کرده است.

حسینی افزود: متولیان امر برای رونق این طرح و جلوگیری از هدررفت بی‌رویه آب و استفاده بهینه از این طرح باید همچنان آن را مورد حمایت جدی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول