اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور فرهنگیان و مسئولان

نمایشگاه بزرگ مشاغل در عسلویه گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ مشاغل در عسلویه گشایش یافت.

نمایشگاه بزرگ مشاغل در عسلویه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری این نمایشگاه بزرگ اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده ایران اسلامی را رقم می‌زنند و معلمان با تربیت و پرورش این عزیزان نقش عظیمی در ساختن آینده کشور دارند.

علی احمدی افزود: تکریم و تجلیل از معلمان در هر شرایطی لازم است و همه مسئولان و مردم باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، هدف از برگزاری این نمایشگاه را اهمیت توسعه رشته‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای دانست.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه یادآور شد: در شرایط کنونی سیاست‌های کلان کشور و دولت و سند تحول بنیادین تاکید بر توسعه رشته‌های کار و دانش و فنی‌وحرفه‌ای دارد و ما باید سعی کنیم این توسعه را در منطقه به 70 درصد برسانیم.

احمدی ادامه داد: منطقه عسلویه با توجه به صنعتی شدن، به مشاغلی که تخصصی است بیشتر نیاز دارد و دانش‌آموزان می‌توانند با گرایش به سمت هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کار و دانش آینده شغلی خود را تضمین کنند.

در این نمایشگاه نمونه کارهای عملی دانش‌آموزان در رشته‌های قالی‌بافی، صنایع کشاورزی، دامپروری، مدیریت خانواده، طراحی دوخت، صنایع دریایی و کامپیوتر برای آشنایی و تصمیم‌گیری بهتر دانش‌آموزان هنگام انتخاب رشته در معرض دید قرار گرفت.

همچنین در نمایشگاه بزرگ دانش‌آموزان و فرهنگیان عسلویه، آثار هنری، علمی و کمک آموزشی در معرض دید عموم قرار گرفت.

از دیگر فعالیت‌های این نمایشگاه می‌توان به برگزاری جشنواره شیرینی‌ها و غذاهای محلی و همچنین توزیع بسته‌های صنایع دستی به عنوان هدیه به مدعوین که با تلاش فرهنگیان تهیه شده اشاره کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول