اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

مشکلات شهری عسلویه به صورت ویژه بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: مشکلات شهری عسلویه به صورت ویژه بررسی می‌شود.

مشکلات شهری عسلویه به صورت ویژه بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس شامگاه دوشنبه در نشست با شوراها و شهرداران پنج‌گانه شهرستان کنگان اظهار داشت: هر کس مسئولیتی در این نظام قبول می‌کند باید تا آخرین حد توان برای خدمت به مردم تلاش کند و نباید لحظه‌ای سستی و کم‌کاری از خود نشان دهیم.

وی افزود: شوراها و شهرداری‌ها نقش مهمی در مدیریت شهری و ساماندهی امور شهری دارند و مردم همواره از شهرداری انتظار دارند نسبت به زیباسازی شهر و رفع مشکلات مردم اهتمام ورزند.

فرماندار کنگان با تاکید بر لزوم تلاش ویژه شهرداران برای خدمات‌رسانی بیشتر خاطر نشان کرد: نکته‌ای اساسی که کار را بر دوش شهرداری‌ها سخت‌تر می‌کند این است که مردم آن را به عنوان دخیل‌ترین نهاد در زمینه مبلمان و عمران شهری می‌دانند و از شهرداری در زمینه زیباسازی شهر بیشتر انتظار دارند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: باید در سال جدید فصل دیگری از شکوفایی عمران شهری را در شهرستان کنگان داشته باشیم و مجموعه شهرستان آن را به عنوان مسئله‌ای مهم مدنظر داشته باشند.

وی خواستار فعال‌سازی کمیته زیباسازی شهرهای پنج‌گانه در شهرداری‌های شهرستان شد و گفت: با اینکه در زمینه عمران شهری تلاش‌های جدی صورت گرفته اما در بحث زیباسازی شهر کمتر کار شده است و زیبایی شهر به چشم نمی‌آید.

فرماندار کنگان بر لزوم نصب کارت‌پارک در شهرهای پنج‌گانه کنگان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به شلوغی شهرها، شهرداران می‌توانند با نصب کارت‌پارک در مکان‌های پرترافیک شهر اقدام کنند تا شاهد کاهش ترافیک و تسهیل رفت و آمد باشیم.

یزدان‌شناس افزود: سیمای زیبای شهر نتیجه تلاش‌های شهرداران است و به هر میزان شهر ما زیباتر باشد مردم از شهرداران رضایت بیشتری دارند.

وی در ادامه با بررسی مشکلات عمرانی در عسلویه یادآور شد: از شهردار و شورای اسلامی انتظار داریم مشکلات عسلویه را به صورت ویژه بررسی و نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

در این جلسه شوراها و شهرداران پنج‌گانه شهرستان کنگان به بیان عملکرد شهرداری‌ها پرداختند و خواستار تامین اعتبار برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام شهرهای خود شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول