اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

تولیدات مستند بسیج در سال 91 حمایت‌ می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: از تولیدات مستند بسیج در سال جاری حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

تولیدات مستند بسیج در سال 91 حمایت‌ می‌شوند

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های توجیهی، محافل ادبی، هنری و فرهنگی از برنامه‌های سال جاری معاونت فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان محسوب می‌شود.

وی از برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌های مقاومت در زنجان خبر داد و افزود: اجرای طرح مشکات برای خواهران در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از برنامه‌های این معاونت است.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و هنری مختلفی در سال جاری از سوی این معاونت در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف برای دانش‌آموزان در حوزه ادبیات داستانی بسیج از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی بسیج در سال جاری ادامه داد: جشنواره دوسالانه تئاتر بسیج نیز در سال جاری برگزار می‌شود.

طهماسبی بر لزوم حمایت از تئاتر پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی تاکید کرد و افزود: در سال جاری حمایت‌های ویژه‌ای از تئاتر مقاومت صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری نشست‌های مختلف بصیرتی و نشست‌های ویژه برای فرهنگیان و دانشجویان خبر داد و گفت: این نشست‌ها با حضور خانواده این افراد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه توانمندسازی معلمان از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود، یادآور شد: در این راستا برنامه‌های مختلفی با همکاری آموزش و پرورش استان زنجان برگزار می‌شود.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی برای دانشجویان را از برنامه‌های این معاونت عنوان کرد و گفت:‌ این کرسی‌ها در راستای بصیرت‌افزایی برای دانشجویان برگزار می‌شود.

طهماسبی از تولید مستند تلویزیونی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های مختلفی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تجلیل از 50 وبلاگ‌نویس برتر استان زنجان در اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: از برترین‌های جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه‌نگاران بسیج و انقلاب در این برنامه تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول